פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי כבוד הסכם נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
במהלך שיחה עם נציגת השירות בייס, נאמר לי בפרוש כי אני אקבל ממיר עם חיבור HD. אולם, הטכנאי שהגיע הגיע עם ממיר רגיל. בשיחה עם נציגת השירות לירז נוכחתי לדעת שהיא פשוט משקרת לי ואומרת לי כי זה לא הובטח לי למרות שזה גם נאמר כמה וכמה פעמים בשיחתנו ואף נכתב שחור על גבי לבן בחוזה! לירז הפנתה אותי למנהל שלה והוא ציין בפניי כי לא ייתכן שזה הובטח לי ואם כן, זה היה בטעות. הוא אמר לי כי יחזור אליי מנהל בכיר יותר אך זה לא קרה. בין אם זה טעות ובין אם לא, אני מצפה מחברה בסדר גודל כמו ייס לכבד את ההסכם שחתמה עליו בייחוד לאור העובדה שאני כבר בקשתי להתנתק מחברת הוט
כבוד הסכם שנאמר ונחתם פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אנו מודים לך על פנייתך לחברתנו בעניינו של מר ביסה.



ראשית ברצוני להודות למר ביסה , על שהקדיש מזמנו להעלות על הכתב את דבריו, אשר מהם עולה כי yes נהגה שלא בהתאם לציפיותיו.



yes משקיעה רבות על מנת להעניק ללקוח חווית קולנוע איכותית ומותאמת לכל צופה. אנו פועלים באופן מתמיד להפניית המשאבים הן בתחום המוצר

והן בתחום השירות גם יחד.



בהתאם לרשומות המנוי שעל שם הגב' סיגלית פורן ובהתאם לנספחי המבצע החתומים נמצא כי ביום 13.03.09 סוכם עם הגב' פורן על הצטרפותה לשידורי yes במסגרת מבצע צפייה

הכולל צפייה בחבילת הבסיס, חבילת הסרטים ותוספת של חבילה אחת לבחירה במחיר מופחת בסך של 205 ש"ח לחודש.



מבצע הצפייה כאמור, כולל שימוש בממיר אחד רגיל ללא עלות בתקופת המבצע.



לאור האמור לעיל, במידה וגב' פורן תהא מעוניינת במבצע צפייה הכולל ממיר HD בתוכו, אנו נשמח להציע לה ממגוון המבצעים הקיימים ב-yes.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה