פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דרישת תשלום עבור ממיר וגביהת דמי שימוש כשאני מנותק כבר יותר מחצי שנה נושא התלונה:
צרפתי יעקב שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
לחברת יס שלום אני צרפתי יעקב הגר בטירת כרמל ברחוב א.ד גורדון1\3 מבקש לדעת ממה נובע החוב שאתם טוענים שאני חייב לכם מאחר שאני מנותק ממכם במשך תקופה ארוכה ומרורים אין סופים עוגמת נפש שניגרמה לי במהלך ההיתקשרות איתכם וכל זאת למרות שהייתי מנוי אתלכם במשך שנים רבות לא בחלתם בתחבולות כדי להשאיר אותי כמנוי אצלכם כבן ערובה אני ביקשתי להיתנתק שלכתם נציג שיקח את את הציוד נתתי את שתי הממירים ושתי עיניות המשמשות לצפיה בחדרים נוספים בתקופה מסוימת יצאתם במבצע המאפשרקבלת 3 ממירים ללא תוספת תשלום ביקשתי ממיר נוסף והביאו לי כאשר היתברר שהוא בתשלום וההטבה לא ניתנת ללקוחות קימים ביקשתי שישלחו נציג לקחת את המכשיר וכך היה לאחר בקשות חוזרות ונישנות ודין ודברים שלחתם נציג לקחת את המכשיר החזרתי את המכשיר ובזה ראיתי את הענין סגור לא ידעת י שהסרט רק מתחיל מאחר שהייתי עדין מנוי הימשכתי לצפות ב2 הממירים ושתי העיניות שהיו ברשותי מעולם לא דרשתם תשלום עבור הממיר הנוסף לא היתראתם או העלתם איזה שהוא תענה או בקשה רק אחרי שהיתנתקתי מהשרות שלכם היתקשרה אלי נציגה משרות לקוחות היא תענה שאני היתקשרתי וביקשתי להסדיר את החוב ששאלתי מיאיזה מכשיר היא אמרה שמהפלפון שלי אני לא היתקשרתי לחברת יס ב3 החודשים האחרונים ולא דיברתי אם אף אחד ואז היא העלתה את ענין החוב אני מבקש מחברת יס לבדוק מאיזה קרטיס זהוי השימוש בממיר מתבצע מאחר ואני יודע שאפשר לעקוב אחרי הכרטיס החכם לפי דעתי נציג השרות שבא לקחת את המכשיר גנב אותו או נתן אותו במתנה לקרוב שלו אני לא מבין גם על מה החיוב אם אני מנותק ולמה כל התקופה שקדמה למכתבכם לא שלחתס התראה או מכתב או כל דבר המרמז על זה שאני חייב לכם משהוא אני רוצה לדעת מה קרה לפיקדון ששילמתי עבור שתי הממירים אבקש תשובה עינינית ובכל מיקרה אין לי שום מכשיר אצלי נציג שלכם כשבא לקחת את המכשירים סרק את החדרים ווידא שאין שום מכשיר נוסף לא היה הגיוני שאהיה לי מכשיר ואני יצפה בעיניות שהם מגבילים את הצפיהומתנים את הצפיה בשידורים שאחד המכשירים משדר אודה לכם אם תשלחו לי תשובה ענינית לאחר שתיבדקו מאיפפה המכשיר והכרטיס בתוכו משדר ובמידה ואתם יודעים שאי אפשר לעקוב אחרי הכרטיס או הממיר למה לא חסמתם את המכשיר או ביתלתם את האפשרות לצפות בו


הפרעה לחיים הנורמליים סוג הנזק :
לבדוק לעומק להגיע לאמת ולהיתנצל או להוחיך את תענתם ולא סתם אמירה מתנשאת פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך לחברתנו מיום ה- 12.4.09, בהמשך לפניית של מר צרפתי בנושא סיום ההתקשרות מול חברתנו, אבקש להשיב ולהתייחס לפנייתו זו.

מבדיקה מקיפה שנערכה ברשומות המנוי, ביום ה- 19.2.2008 התקבלה בקשתו של מר צרפתי לביצוע הרפאה של שירותי הצפייה לתקופה בת 4 חודשים, התהליך התעכב ובפועל בוצעה ההקפאה ביום ה-10.3.08 ובוצע זיכוי במנוי בגין חיובים לשירותי הצפייה החל מ-19.2.08 עד 10.3.08.



ביום ה-8.4.2008 התקבלה במשרדנו פנייתו הראשונה של מר צרפתי או מי מטעמו בבקשה לסיים את התקשרותו מול yes. לאחר מס' שיחות מול נציגינו תואם מועד לאיסוף ציוד הקצה מביתו. ביום ה-27.4.2008 נאספו מביתו 2 ממירים מתוך 3 ממירים שהיו ברשותו. לאור העובדה שממיר אחד לא הוחזר לא הושלם תהליך סיום ההתקשרות והמנוי נשאר פעיל עד 28.2.2009.



בנושא ציוד הקצה שלנו שהיה ברשותו של מר צרפתי נערכה בדיקה מקיפה ונמצא כי במועד הצטרפותו הראשוני לשירותי yes ב- 24.4.2002 הותקן בביתו של מר צרפתי על ידנו ממיר דיגיטאלי אחד לבקשתו, בהמשך ביום ה-25.12.2003 הותקן ממיר שני בביתו לבקשתו וביום ה- 26.12.2004 הותקן הממיר השלישי לבקשתו.



לאור האמור לעיל ברשותו של מר צרפתי היו 3 ממירים ואין כל תיעוד ברשומותינו להחזרת ממיר אחד לרשותנו בעבר. חשוב לציין שבביקור נציגנו הטכני בבית הלקוח ביום ה-19.2.2008 למתן שרות טכני לתקלה

נמצא כי ישנו חוסר התאמה בין ציוד הקצה שמעודכן ברשומותינו במנוי לבין הציוד הקיים בפועל בבית הלקוח.

במהלך הביקור התברר כי מצויים ברשות מר צרפתי 2 ממירים וכרטיסים חכמים בלבד וזאת למרות שסופקו לו על ידי החברה 3 ממירים וכרטיסים חכמים.

במועד שלעיל נציגנו דאג להביא לידיעת מר צרפתי או מי מטעמו שעל פי הסכם ההתקשרות חל איסור מפורש להוציא את ציוד הקצה מכתובת המנוי וכי עליו להציג את הציוד החסר בפני נציגנו בהקדם.



בנושא החזר בגין דמי פיקדון ששילם מר צרפתי עבור ציוד הקצה, במסגרת המבצע אליו הצטרף לחברת yes ביום ה- 24.4.2002 ניתנה לו הטבה משמעותית ונדרש להפקיד בחברה פיקדון מופחת בסך 299 ₪ בלבד לממיר במקום 1025 ש"ח (סכום הפיקדון המקסימאלי שאושר לחברה באותה עת). במסגרת המבצע נקבע כי סכום הפיקדון יופחת בסך של כ- 50 ש"ח בלבד לכל שנה או חלק ממנה, על אף שהיה מותר לחברה באותה עת לנכות עד 10% מסכום הפיקדון המקורי שאושר לה – דהיינו 102.50 ש"ח.



באשר לנושא גביית הפחת בגין השימוש בציוד הקצה – המפענחים, ככל ציוד קבוע אחר החשוף לבלאי הנובע מן השימוש בו, מפוחתים על פני זמן, דבר המשקף את ערכם בזמן נתון.



עם סיום התקשרותו של מר צרפתי בחודש אפריל 2008 מול חברתנו ולאור העובדה כי הפקדת הפיקדון לממיר בוצעה בחודש אפריל 2002, לאחר קיזוז סכום הפחת מהפיקדון לא נותר סכום כספי להחזר בגין פיקדון זה.



ביום ה- 2.3.09 פנתה נציגתנו טלפונית אל מר צרפתי והביאה לידיעתו כי עליו להחזיר לרשותנו את הממיר השלישי כדי להשלים את תהליך סיום ההתקשרות באופן סופי, בגין כל חיובי הצפייה מנוי בוצע זיכוי החל ממועד בקשת הניתוק בחודש אפריל 2008 ואין כל יתרה לתשלום בגינם.



חשוב להדגיש כי חברתנו מספקת ללקוחותיה ציוד קליטה יקר ערך, למטרת צפייה בשירותי התוכן שלה. כמות הציוד מסופקת לכל לקוח, בהתאם לצרכיו ובהתאם למספר מכשירי הטלוויזיה שבביתו. ציוד הקליטה מעודכן במערכת החברה, ברשומת הלקוח, על פי מספר סידורי של כל מפענח וכרטיס חכם, ונמצא באחריות הלקוח המחזיק בו, כל זמן שלא הוחזר לרשות החברה. אין החברה מאפשרת העברת ציוד הקצה מלקוח אחד- לאחר, או הוצאת הציוד מבית המנוי.

ציוד הקצה שנמצא בבית הלקוח מהווה קניינה של החברה ואי לכך על פי דין יש בידנו הזכות לביצוע בדיקה לתקינותו והימצאותו בבית הלקוח.



מיותר לציין את נושא חשיבות שמירה על ציוד הקצה בהתאם להסכם ההתקשרות סעיף 7 ג' "במידה שציוד הקצה עדיין בבעלות החברה על הלקוח לשמור על הציוד, להימנע מלמסור אותו לאחר ומלהוציאו מחזקתו".



בשיחה מול מר צרפתי תואם מועד להגעת נציגנו לאיסוף הממיר השלישי ליום ה-27.4.09, במידה והציוד לא יוחזר לרשותנו תאבד yes רכוש יקר השייך לה (שמחירו עולה על 1800 ש"ח לממיר), חשבונו של מר צרפתי יחוייב עבור העלות המסובסדת בסך של 794 ש"ח עבור הממיר וסך של 197.50 ₪ בגין הכרטיס החכם, כהחזר עבור הציוד בכפוף להסכם ההתקשרות ובהתאם לכל דין. ובהתאם למחירון הרשמי של החברה המאושר ע"י משרד התקשורת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה