פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק מהשרות ואיסוף ציוד נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏19 ‏פברואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 19.2.2008ביקשתי להתנתק מהשרות הנ"ל לאחר תשלום כל חובותי הכספיים [כולל קנסות ] ואכן נותקתי,את הציד נאמר לי ע"י מוקדנית יגיעו לאסוף בתאריך 18.3.2008. אולם בתאריך הנקוב לא הגיעה נציג וגם לא הגיע שום הסבר מדוע לא הגיע נציג. לאחר ימים ספורים הגיע בקשה לתשלום חוב נוסף של כ60 ש"ח [למרות תשלום כל החובות וההתחיבויות,ובשיחה עם המוקד שרות ב 19.2.2008 נאמר לי כי אין כל חוב].הנ"ל מסרבת לאסוף את ציודה ותוענת תענות שווא ועושה כל מאמץ ע"מ לגבות כספים מיותרים אשר אינם מגיעים לה .הנ"לעושה כל מאמץ ע"מלא לסיים את תהליך ההתקשרות .זהו נסיון נואש לגביית כספים נוספים . זהו למעשה עקירת עיניים

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
הריני מאשרת את קבלת מכתבך מיום ה- 12.4.09 ומודה לך על כך.



כבר בפתח הדברים , אציין כי חברת yes מצרה על החלטתו של מר רוזן להתנתק משידורנו וזאת מטעמים השמורים עימו .

מבדיקה ברשומות מנוי של מר רוזן עולה כי ביום 19.2.09 התקבלה בקשתו הראשונה לסיום ההתקשרות עם חברת yes .

עם קבלת בקשה לסיום ההתקשרות עלינו להפסיק את שירותי הצפייה והחיוב בגינם בטווח של 48 שעות ממועד הבקשה או לחלופין בתאריך התואם את בקשת המנוי . כאמור שירותי הצפייה למנוי הופסקו ב- 21.2.09 וכן גם החיוב בגינם .

נבקש ממר רוזן להתקשר לחברת yes על מנת לתאם מועד איסוף הציוד .



אני מודה לך על פנייתך .

אשמח לעמוד לשירותך בכל עת.

בברכה חברת yes
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה