פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בהמשך לתלונה שהגשתי באתר בתאריך - 10/02/09. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך - 10/02/09 פירסמתי באתר תלונה לגבי חברת יס, עקב הטעיה בעת ביצוע עיסקה טלפונית אם החברה, בה נאמר לי שאיני מחויב לזמן כלשהו ולא יתבע ממני דבר, כאשר הביע את רצוני להיתנתק מן השירות, וכאשר הבעתי את רצוני להיתנתק דרשו ממני נציגי החברה סך של 1000 ש"ח !!! ,בעיקבות התלונה יצר עימדי קשר, מנהל אשר לצערי איני זוכר את שמו, והציג עצמו כמנהל איזור מרכז בחברת יס, לאחר שיחות עימדו, (שהיתנהלו,יש לציין, ברוח טובה ) סוכם עימדי שלא החויב בקנס, כפי שובטח לי בעת ביצוע העיסקה, ( שילמתי לחברת יס סך של -207 ש"ח, לפנים משורת הדין ! ) והבנתי שהעניין נפתר, אח לתדעמתי היום 07/04/09 נאמר לי,בשיחה אם נציג שירות של חברת יס שהקנס אינו מבוטל ! הינני בחור המשתכר מקיצבת נכות!! אני מבקש בכל לשון של בקשה! הניחו לי לנפשי ! פיתרו אותי מכך מספיק היתעמרתם בי! שחררו אותי מכל חיוב, הממירים של יס הוחזרו וחודשיים שאיני צופה ומשתמש בשירותי החברה!! המון תודה לאתר וצוותו!! מי יתן וירבו כמוכם בישראל!
עוגמת נפש סוג הנזק :
שחררו אותי לאלתר מכל חיוב והניחו לי לנפשי ! פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה