פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בהמשך לתלונה שהגשתי באתר בתאריך - 10/02/09. נושא התלונה:
זיסמן חגי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך - 10/02/09 פירסמתי באתר, תלונה לגבי חברת יס, עקב הטעיה בעת ביצוע עיסקה טלפונית אם החברה, בה נאמר לי שאיני מחויב לזמן כלשהו ולא יתבע ממני דבר, כאשר הביע את רצוני להיתנתק מן השירות, וכאשר הבעתי את רצוני להיתנתק, דרשו ממני נציגי החברה סך של 1000 ש"ח !!! ,בעיקבות התלונה יצר עימדי קשר, מנהל אשר לצערי איני זוכר את שמו, והציג עצמו כמנהל איזור מרכז בחברת יס, לאחר שיחות עימדו, (שהיתנהלו,יש לציין, ברוח טובה ) סוכם עימדי שלא החויב בקנס, כפי שהובטח לי בעת ביצוע העיסקה, ( שילמתי לחברת יס סך של -207 ש"ח, לפנים משורת הדין ! ) והבנתי שהעניין נפתר, אח לתדעמתי היום 07/04/09 נאמר לי,בשיחה אם נציג שירות של חברת יס שהקנס אינו מבוטל ! הינני בחור המשתכר מקיצבת נכות!! אני מבקש בכל לשון של בקשה! הניחו לי לנפשי ! פיתרו אותי מכך מספיק היתעמרתם בי! שחררו אותי מכל חיוב, הממירים של יס הוחזרו וחודשיים שאיני צופה ומשתמש בשירותי החברה!! המון תודה לאתר וצוותו!! מי יתן וירבו כמוכם בישראל!
עוגמת נפש סוג הנזק :
שחררו אותי לאלתר מכל חיוב והניחו לי לנפשי ! פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך הנוספת בעניינו של מר זיסמן (פנייה שלכם מספר 39967 ומספר 39930)



בהמשך לתשובתנו מיום 23.2.2009 ובהתאם לרשומות yes נמצא כי ביום 15.8.2007 הצטרף מר זיסמן למבצע מסוג OD9*הכולל את מסלול TOP + ממיר yesMax במחיר 207.9 ש"ח לחודש למשך 36 חודשים ובהתאם לנספי תנאי מבצע אשר הובאו לידיעתו במעמד השיחה ונשלחו לביתו באמצעות הדואר ביום 17.8.2007.



יובהר כי סיום 13.8.2007 הותקן בביתו של מר זיסמן ממיר yesMax לבקשתו ובאישורו ובהתאם לנספח תנאי מבצע אשר הובאו לידעתו.



לאור האמור, עם ניתוק המנוי על שם מר זיסמן חויב חשבונו בגין החזר עלות ההטבה שהוענקו לו על ידינו לפני נספח תנאי המבצע אשר הובאו לידיעתו ולאישורו.



נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה