פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הצקות בלתי פוסקות נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בהמשך לפנייתי מה 09.2.09, מספר 37911.
אז קודם כל תודה, עכשיו כשמתקשרים אליי מחברת יס כבר לא מקללים אותי ולא מעליבים אותי.
הבעיה היא שגם לא מפסיקים להתקשר אליי.
כבר 3 ימים מתקשרים אליי כל יום מהחברה. גם אליי וגם לבעלי. (התקשרו גם לפניי, אבל לא בתדירות כזאת)
אני לא רוצה שום קשר לחברת יס, אני לא רוצה להיות לקוחה של יס.
אני לא יודעת איך אני יכולה להיות יותר ברורה מזה.
סיימנו את ההסכם מזמן. למה הם לא עוזבים אותי לנפשי?

אני חייבת לציין כי אמרתי את כל זה גם לנציגת יס (שרית מצוות אורלי) כמו שרשום בפניה הקודמת, אבל זה לא ממש עניין אותה.
מקווה שתוכלו לעזור לי.
עוגמת נפש סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך הנוספת מיום 12.4.2209 בעניינה של הגב' שניידר.



כפי שציינו בתשובתנו מיום 15.2.2009 העברנו את בקשתה של הגב' שניידר להוצאת פרטיה האישים מרשימות כל נציגי המכירה ועל מנת שלא יצרו עמה ו/או מר אלכס שניידר קשר נוסף.



במידה ונציג מטעמנו יתקשר עם משפחת שניידר פעם נוספת נשמח באם הם יבררו את שם המתקשר ומספר הטלפון ממנו הוא התקשר אליהם ויעבירו פרטים אלו לידינו באמצעות פקס מספר 09-7616193.



נשמח לעמוד לרשותך בכל עת
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה