פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביקשתי להתנתק , נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים ביקשתי להתנתק מ"יס" , מיס תיאמו מועד ללקיחת הציוד בעוד שבועים אע"פ שביקשתי מידית לקחת את הציוד מיס הבטיחו לי שלא אהיה מחויב החל מיומיים לאחר בקשתי להתנתק על פי החוק. ביום שקבעו ללקיחת ציוד המתנתי לבואם אך לדאבוני אף נציג לא היגיע ואף לא התקשר לעדכן אי בואו .קבעו לי מועד נוסף לעוד 30 יום נוספים - תוך שמצהירים בפני שלא אהיה מחויב עבור התקופה שבין תחילת בקשתי לניתוק 25.2.09 ועד ואיסוף הציוד.
בפועל חויבתי ב335 ש"ח בגין התקופה שלאחר מועד הניתוק 25.2.09
פניתי לקשרי לקוחות לברור החיוב ומסר לי שמאחר והציוד לא הוחזר אזי החיוב ממשיך , טענותי שנציגי יס הצהירו בפני שלא אחויב ואף אחד לא התנה את אי החיוב בהחזרת הציוד באמצעותי נפלו עך אוזניים ערלות
תוך חזרה על הטענה שלקוח מזוכה רק כאשר הוא מחזיר ציוד
כספי סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
ברצוני להודות לך על פנייתך מיום 3.5.09.



yes נוקטת בכל האמצעים והמשאבים כדי שרמת השירות המוענקת ללקוחותיה תהיה איכותית וגבוהה ככל הניתן , ובהתאם לכך נערכה בדיקה בענין פנייתו של מר סילבסטר .



בהתאם לרשומות מערכת החברה נמצא כי ביום 25.3.09 נרשמה לבקשתו של מר סילבר הפסקה זמנית בקבלת שירותי התוכן ("הקפאה" ) מיום 26.309-26.7.09 ובהתאם למדיניות החברה. .



יובהר כי בהתאם למדיניות החברה, לאחר תום תקופת ההקפאה יועלו על ידינו באופן אוטומטי שירותי התוכן ברשומות המנוי ובהתאם למחירם במחירון החברה.



לאור האמור, בוטלה בקשתו לניתוק המנוי וסיום ההתקשרות.ולכן לא ניתן לזכות את מנויו של מר סילבר מיום בקשתו ב- 23.5.09 .



נציגינו ישמחו לעמוד לרשותך בכל עת בטלפון 2080*.

לידיעתך, חברתנו מעמידה לרשותך בנוסף, מענה שירותי וזמין באתר האינטרנט שלנו, בכתובת: www.yes.co.il.



אשמח לעמוד לרשותך בכל עת.



בברכה yes
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה