פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי החזרת כסף עקב ניתוק נושא התלונה:
סימוביץ רונן שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏22 ‏אוקטובר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר התנתקות משרותי יס. יס המשיכה לגבות מימני כסף במשךכ 3 חודשים לאחר פניות רבות לשרות הובטח לי כי הבסף יחזר אלי. כל חודש שמעתי אותו סיפור אך הכסף לא ןהוחזר. בחודש השלישי פניתי לחברת האשראי וביקשתי לחסום את הגביה של יס וכך נעשה לאחר חודש הנני מקבל מכתב איום על חוב לחב יס ההייתי בשוק ופניתי שוב לשרות ונאמר לי שהמכתב נשלח אלי בטעות ואני יקבל את הכסף שיס חייבת לי . פניתי מספר פעמים באתר האינטרנט והבטח לי כי יחזרו אלי תוך 72 שעות וכמובן שאף אחד לא חזר אלי הנני דורש את כל הסכום כולל הוצאות טל שכול הפניות שמורות אצלי כ50 פניות .
גנבה מהחשבון ללא אישור סוג הנזק :
דורש את הסכום כולל ריבית וכולל הוצאות טלפון פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך לחברתנו מיום ה- 03.5.09, בהמשך לפנייתה של מר רונן בנושא תהליך לסיום ההתקשרות מול חברתנו, אבקש להשיב ולהתייחס לפנייתו זו.



מבדיקה ברשומות המנוי עולה כי ביום ה- 5.11.08 התקבלה במשרדנו בקשתו הטלפונית הסופית לסיום התקשרותו עם חברת yes.



ציוד הקצה נאסף מביתו של מר סימוביץ ביום 11.12.08 , וחשבון מינויו זוכה בגין שרותי הצפייה כבר מיום 28.10.08.



כחודש לאחר השבת ציוד הקצה לחברתנו (בכל תחילת חודש) נערך תהליך גמר החשבון הסופי וכל יתרה באם תעמוד לזכות הלקוח תושב לחשבונו באמצעות אמצעי התשלום אשר מעודכן במנוי.



נשמח לעמוד לשרותך בכל עת.



בברכה,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה