פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לצאת מיס ועל החיוב שהם לקחו לי החודש נושא התלונה:
צברי  חגית שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
הגליל 20 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום שמי צברי חגית ואני רוצה להתלוננן על חברת יס אני ניסיתי להתנתק מהם כבר לפני חודשים ועשו לי הזמנה לניתוק אבל הנציגים שלהם מאוד לחצו עלי שאני ישאר אז נשארתי
ומתי שסוכם שאני יתנתק מיס הוחלת עם הנציג שאני ישלם דמי יציאה 100 שח
ועכשיו החודש הזה הם גבו ממני 265 כי הם גבו על התוכנית האח הגדול שאותו הנציג נתן לי במתנה לחודש
ואני מאוד רוצה להתנתק מהם כמה שיותר מהר אשמח אם תעזרו לי
אני מקבלת רק ביטוח לאומי ואין לי איך עוד לשלם אני ישלם כפי שסוכם דמי יציאה
100 ושיבואו לנתק אותי בהקדם אשמח מאוד אם תעזרו לי אם הנושא הזה
הטלפון שלי הוא 0527079183 ובבית הוא 098821516
עוגמת נפש סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך לחברתנו מיום ה- 30.04.09, בהמשך לפנייתו של גב' חגית מיום ה- 17.4.09 , אבקש להשיב ולהתייחס לפנייתו זו.



בנושא בקשתה לסיום ההתקשרות עם חברתנו.



מבדיקה ברשומות המנוי, בשיחתה של הגב' צברי עם נציגנו ביום ה-30.4.09 סוכם על המשך התקשרות עם חברתנו ומינויה הוסב למבצע חדש ביום

01.05.2009.



אנו שמחים כי גב' צברי בחרה להמשיך ולהימנות עם קהל לקוחותינו.



בברכה ,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה