חברת YES |
שם ותפקיד: |
שלום רב, |
תגובה: |
אני מודה לך על פנייתך מיום ה- 30.4.09 בעיניינה של הגב' שטיין (בעל המנוי שטיין).
ראשית ברצוני להודות לך, על שהקדשת מזמנך להעלות על הכתב את הדברים.
כפי שידוע , yes משקיעה רבות על מנת להעניק ללקוח חווית קולנוע איכותית ומותאמת לכל צופה אנו פועלים באופן מתמיד להפניית המשאבים הן בתחום המוצר והן בתחום השירות גם יחד .
אביע את התנצלותי על הרושם שיצרנו אצל גב' שטיין בנושא שירות הטכנאים ללקוח , בחברה הפועלת רבות למען לקוחותיה הן ברמת המוצר והן ברמת השירות , נציגינו מחויבים להעניק ללקוח את השירות הטוב והאיכותי ביותר.
ביום ה- 2.4.09 פנתה אלינו בעקבות תקלה ובהתאם תואם טכנאי ל- 3.4.09, לצערינו תוך מספר ימים התקלה חזרה ולכן תואם צוות מיוחד שמתמחה בתקלות בביניין , היה צורך במספר בדיקות ולכן הטיפול התארך , וביום ה- 26.4.09 התקלה טופלה .
נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
|
פתרון: |
|
|