פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי ואי עמידה בזמנים נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏19 ‏אפריל ‏2009 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
פנינו לפני חודש לחברת יס לא ראינו טלווזיה יומיים כיוון שלא יכלו לשלוח טכנאי ביום שישי כשטכנאי הגיע הוא לא הצליח לסדר את הטלוויזיה ועלה לצלחת בגלל וא הצליח פרוביזורי לתקן ואמר שצריך להחליף צלחת כי היא חלודה וישנה ומתנדנדת ועלולה מן הרוח ליפול על עוברים ושבים ואז הוא הטכנאי אמר שיבואו ויקבעו איתנו לזמן אחר להחליף את הצלחת ואז ביס אמרו שצריך לבוא טכנאי שוב לבדוק ובא טכנאי ואמר שנכון שצריך להחליף את הצלחת אבל יבוא צוות אחר ואז היום 19 לאפריל לא היגע צוות אחר אלא צלצל טכנאי ואמר שיבואו בשבוע הבא ואנחנו חיכינו בבית שוב לשווא והדבר לא בוצע חיכינו לטכנאי בין 2 ל4 ואף אחד לא בא ושוב קבעו לנו בעוד שבוא ולא הודיעו לנו כשצילצלנו ליס יש תקליט שקובע לך מתי באים ולא מודיעים ולא קובעים למה אנחנו לא צריכים להיות בבית הם מסתדרים לבד הם יכולים לעלות לגג לבד ואז שוב יגידו שלא היינו בבית אבל הם לא קבעו איתו אף פעם מלבד הפעם הראשונה ולא נוח לי להפסיד עבודה בין 2 ל4 זוהי שעת המנוחה שלהשכנים איזו שעה זאת לבוא לאנשים ולמה לחכות עם סכנה כזאת חודש נבקש את תגובתכם כיוון שאנחנו חושבים שלא כך מתנהלת חברה שחותמת חוזים ומשכנעת אותך להיות לקוח שלה אבל לא עומדת בתנאים
אובדן שעות עבודה וסיכון מקום העבודה שלי סוג הנזק :
תלונה לרשויות על עכוב זמן וזלזול בלקוחות פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך מיום ה- 30.4.09 בעיניינה של הגב' שטיין (בעל המנוי שטיין).

ראשית ברצוני להודות לך, על שהקדשת מזמנך להעלות על הכתב את הדברים.

כפי שידוע , yes משקיעה רבות על מנת להעניק ללקוח חווית קולנוע איכותית ומותאמת לכל צופה אנו פועלים באופן מתמיד להפניית המשאבים הן בתחום המוצר והן בתחום השירות גם יחד .

אביע את התנצלותי על הרושם שיצרנו אצל גב' שטיין בנושא שירות הטכנאים ללקוח , בחברה הפועלת רבות למען לקוחותיה הן ברמת המוצר והן ברמת השירות , נציגינו מחויבים להעניק ללקוח את השירות הטוב והאיכותי ביותר.

ביום ה- 2.4.09 פנתה אלינו בעקבות תקלה ובהתאם תואם טכנאי ל- 3.4.09, לצערינו תוך מספר ימים התקלה חזרה ולכן תואם צוות מיוחד שמתמחה בתקלות בביניין , היה צורך במספר בדיקות ולכן הטיפול התארך , וביום ה- 26.4.09 התקלה טופלה .



נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה