פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יס - דחייה של איסוף ציוד נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר כשלושה חודשים של יחסים בעייתיים בלשון המעטה עם "יס", החלטתי לסיים את ההתקשרות בינינו עקב הפרת החוזה מצד "יס". ביקשתי להתנתק באופן סופי ב-17.3.09 לאחר שיחה עם מנהלת בשירות הלקוחות בשם לילך. מאחר שלא חזרו אליי לתאם את הניתוק עצמו, צלצלתי לאחר יומיים ל"יס" ונאמר לי שתואם לנו איסוף ציוד ב-19.4.09, כחודש מאוחר יותר (מבלי שמישהו תיאם איתי את התאריך, למרבה האבסורד).
לא הייתי מעוניין לחכות את החודש הזה מחובר ל"יס" ואז לגלות שאני מחוייב עוד, ודרשתי להתנתק לאלתר, מה שאכן בוצע. במהלך החודש הזה עוד יצרו איתי קשר מ"יס" מספר פעמים על מנת לנסות ולשכנע אותי להישאר מחובר, אך החלטתי להתנתק למרות הכול. ביום חמישי (16.4.09) התקשר אליי מנהל בשם רון ואמר לי שזו ההזדמנות האחרונה שלי להישאר מנוי, כי ביום ראשון (ה-19 לחודש, כאמור) יבואו לאסוף את הציוד. הודעתי לו שבחרתי להתנתק בכל זאת.
ביום איסוף הציוד חיכיתי לאנשי חברת "יס" בשעה האמורה שיבואו לאסוף את הציוד, אך איש לא בא. כשהתקשרתי ל"יס" לברר מה פשר העניין, נאמר לי כי "תואם" איסוף ציוד ב-10.5.09 - שוב, בלי להתייעץ איתי, ובלא ביטול המועד המקורי, ובעוד חודש כמעט, כחודשיים מעת הניתוק מהחברה. שאלתי מה קרה היום, והם אמרו לי שהתיאום (עם מי?) הוא ל-10.5, ושאין להם אינפורמציה מעבר לזה.
יש לציין שלפי החוק איחור בהגעת טכנאי מעבר לשלוש שעות גורר פיצוי ללקוח.
לבוא לאלתר לאסוף את הציוד. אני לא מחסן של ממירים ופיצוי של 600 שקלים, כאמור בחוק. פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב , תגובה:
אני מודה לך על פנייתך מיום 30.4.2009 בעניינו של מר אלפרט.



בהתאם לרשומות מערכת החברה נמצא כי מר אלפרט שוחח ביום 19.4.2009 עם מר ירון, מנהל במחלקת השירות וטיפול נסגר למול



אשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה