פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות ללא שום מענה נכון נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏12 ‏מרץ ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אנוכי לקוח של ארבעה עשרה שנה של חברת יס, ורואה אני לנכון לעלות בעיה מאוד חשובה נכונה לקהל הרחב ובכלל.
לאחר תקופה ממשוכת שאני מנסה לשתף את חברת יס על בעיה שנוצרה עקב מעבר לדירה נוספת , כמו כן התחברותי הנוספת עלתה לי ביוקר" לא רק כספי גם בשעות עבודה שנעדרתי להיות בבית כאשר השעות לא היו שעות לילה המאוחרות ובשעות הצהריים כאשר אני בשיא עבודתי ומטפל בעניינים בטלפון הנייד שלי .

אני מעוניין לציין שכל עובד של חברת יס היה לו תגובה אחרת לבעיה שלי וכמובן לא היה ואין פתרון שאני הראה כמו שצריך טלויזיה בלי"שלג" על המסך ו"גלים".
גם כאשר הגיע נציג של חברת יס היה חוסר של מקוצעיות , ותשובה או פתרון של
" ניתוק של הערכה " או " ניתוק מסך הטלויזיה(פלזמה) ".

החשמל שמחובר בין הקיר לטלויזיה היה ללא ערכה מיותר לציין מה היה קורה כאשר ילד קטן היה מתקרב לטלויזיה(חשמל סתטי).

לאחר להזמנתי בעל מקצועה באופן פרטי(מהנדס חשמל) שיגיע לבדיקה מידיית
של מערכת החשמל בבית ( לאחר שעשיתי שיפוץ) החשמל היה תקין לחלוטין ולא היה שום בעיה אלה רק של הקבלים(חברת יס) , לאחר בדיקה נוספת ציין מהנדס החשמל ושאל שוב ושוב למה ניתקתי את הערכה של קו הטלויזיה.

לאחר פניות טלפניות למקדניות של יס ,(כל שיחה ושיחה נרשמת במחשב) נאמר לי מספר פעמים דברים לא נכונים לגבי התיחסותי לבעיה שנוצרה לי בבית(שקרים. ממש בושה).
היה אפילו בחור מחברה בשם יוסי שלקח מימני מברג כי לא היה ברשותו,בשעת עבודותו כמו שעובד חברה כל כך גדולה שמכבדת את השרות ועבודה שלה,מיותר לציין שהיה הבחור לחזור ולתקן שוב את הבעיה וכמובן לא חזר מאז נעלמם כי בקש לחזר ביום ראשון כי השעה שלוש וחצי ובקרוב נכנסת השבת ושהוא לא מעוניין להמשיך לעבוד מעבר לשעה המקובלת,כמובן הבחור אדון יוסי הגיעה בשעה שתיים וחצי בצהריים במקום בשעות שהמוקדנית תאימה איתי שהם בין 12:00 לשעה 14:00.

לאחר פניות רבות טלפוניות,ביקשתי להנתק מהקבלים וללא שום הזדמנות לספר לכל מוקדנית את הבעיה נתנו לי ישר פיצוי לא רלבנתי, ואפילו ועדת פיצוי שתחשוב על פיצוי כמו שצריך כמובן לא נענתי לפיצוי אני בסה"כ מעוניין לראות טלויזיה כמו שצריך ללא "שלג וגלים"על המסך

הכסף ממשיך לרדת בהוראת קבע ,אני לא רואה טלויזיה כמו שצריך וחברת יס עושה מה שבראש שלה ולא עושה כלום כדי לפתור את הבעיה,החלטתי לעלות בכתובים את הבעיה אולי כך משהו מחברת יס יצור קשר בהקדם וירד לעומק הבעיה הקיימת ולא יתנו לי להמתין ולהחסיר שעות עבודה נוספות והכסף סתם ירד מחשבוני ללא שום מענה ופתרון.

נכון ליום שישי 24/04/09 לא חזר המברג ויש שלג וגלים
עוגמת נפש סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך ל yes מיום 30.4.09, בהמשך לפנייתו של מר חזום מיום ה-23.4.09 בנושא תקלות צפייה ושרות טכני אבקש להשיב ולהתייחס לנושא הנדון בפנייתו.



צר לי ללמוד על מקרה זה כפי שתיאר מר חזום בפנייתו ועל אי הנוחות עקב תקלת הצפייה והשרות.



אבקש לעדכנך כי נערכה בדיקה מקיפה בנושא למול הגורמים הרלוונטיים לרבות האחראים על המערך הטכני בחברתנו.



חשוב להדגיש כי כל קריאת שירות שהועברה על ידי מר חזום לנציגינו במוקד שרות הלקוחות טופלה על הצד הטוב והמקצועי ביותר על מנת להעניק לו שירות הולם. וזאת תוך ביצוע בדיקה מקיפה לתקלות המתרחשות בביתו על מנת לאפיין את התקלה ובאם התקלה הנה תקלת לקוח או תקלת בניין ותאום שרות טכני בביתו.

אופן הטיפול בפניות היה ללא דופי, כל קריאה טופלה לגופה במלוא תשומת הלב ונשלח טכנאי שרות לאיתור התקלה , נציגינו הטכניים עשו את מירב המאמצים לפתרון התקלה .

תקלות טכניות, לצערי, קורות בכל מערכת טכנית. חלקן פתירות באופן מיידי, וחלקן מצריכות הגעת טכנאי או צוות טכני.



בהקשר זה יצוין, כי החברה מעסיקה מטעמה רק טכנאים מקצועיים, מיומנים ומוסמכים לביצוע השרות הטכני, לעיתים איתור התקלה ותיקונה מתארך מעבר למשוער או לצפוי וכרוך בהזמנת צוות ייחודי לפתרון התקלה.



מבדיקה ברשומות המנוי, לאחר פנייתו זו של מר חזום מיום ה-23.4.09 ביקרו בביתו נציגים טכניים מטעמנו ב-26.4.09 וב-27.4.09 לטיפול בתקלה, כמו כן הוחזר לרשותו המברג שנלקח ע"י נציגנו בטעות.



במועד תגובתנו זו הועבר הטיפול במנוי למנהל הטכני האזורי ונציג בכיר מטעם המחלקה הטכנית המתמחה בנושא החשמל יפנה בהקדם ללקוח לתאום הגעה נוספת ובדיקה מקיפה בביתו.



אנו מקווים שהשרות יינתן לשביעות רצונו של מר חזום ושייהנה מצפייה בשידורינו.





בברכה,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה