פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שגוי וחוסר רצון לטפל בטעות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏30 ‏אפריל ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
התחייבותי לחב' יס תמה ב 15/03/09. ההתחייבות כללה חבילות תוכן וכן ממיר יס מקס. בתאריך 23/02/09 פניתי בבקשה לניתוק. אכן הציוד נאסף מביתי ב 17/03/09 והרומן ביני לבין חברת יס תם, כך חשבתי. ביום 30/04/09 הגיע לביתי חשבון ע"ס 850 ש"ח לערך. מתוכו 599 ש"ח קנסות עבור ניתוק המנוי לפני תום ההתחייבות. כשפניתי למוקד השירות הותקפתי ע"י נציגה בשם הילה, ששכחה שתפקידה לתת שירות, גם אם אני לקוחות עבר של חב' יס. לפני שאפילו הבינה את הבעייה, טענה שמגיע לי לקבל קנס. רק לאחר בדיקה ממושכת שלה, אמרה שאני צודקת ואינה מבינה בכל זאת על מה המהומה, מפני ש 599 ש"ח זה לא סכום גבוה. כשהסברתי שמדובר בטעות של חב' יס ואני מעוניינת לקבל זיכוי באופן מיידי, אמרה הנציגה שהדבר בלתי אפשרי ועליי להמתין לחודש הבא ע"מ לקבל את הזיכוי. עייפתי מלשוחח עם נציגה לא שירותית בעליל וניתקתי את השיחה. התקשרתי בשנית בסביבותץ השעה 09:30 וענתה לי נציגה נוספת. שני. מאוד נחמדה. היא הבטיחה שתעביר את הטיפול למנהל שישתדל לטפל בנושא עוד היום ולהעניק לי זיכוי מיידי. היא הבטיחה שיצרו עמי קשר עד השעה 15:30. בשעה 15:45 פניתי אני למוקד השירות מאחר ואף אחד לא חזר אליי. ענתה לי נציגה עצבנית שטענה שעדיין לא 15:30..... לאחר מס' דקות חזרה אליי הנציגה שני ללא תשובה ואמרה שמנהל יצור עמי קשר תוך חצי שעה. בשעה 18:00, לאחר שלא חזרו אליי, פניתי אני למוקד השירות. הועברתי למנהלת בשם לילך. שוב גוללתי בפניה את הסיפור. היא, מצידה, טענה כי אינה רואה כל חיוב וגם לא אחוייב. מאחר והבנתי שחב' יס אינה יודעת מימינה ומשמאלה, התעקשתי עם לילך לגבי נושא החיוב. לפתע לילך ראתה שאכן אחוייב ואמרה שתעביר את הנושא להמשך טיפול. אם כך, שאלתי אותה, מה עשו הנציגים עמם שוחחתי בבוקר? זאת איש לא יידע. אין ברשותי כסף עודף. בטח שלא 599 ש"ח. ואם היה, ודאי לא הייתי שמה אותם בפק"מ של יס, אלא בבנק. לא ייתכן שיס תחייב אותי ב 599 ש"ח בשל טעות של החברה, ותזכה אותי רק חודש לאחר מכן. ברצוני לקבל את כספי באופן מיידי!!!
כספי סוג הנזק :
החזר כספי לאלתר! פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך לחברתנו מיום ה- 03.5.09 , בהמשך לפניית של הגב' קדמי מיום ה- 30.4.09 בנושא חיובים למנוי, אבקש להשיב ולהתייחס לפנייתו זו.



גב' קדמי פנתה ל yes באמצעות אתר האינטרנט ביום 30.4.09 באופן ישיר בפנייה זהה ובהתאם לכך נערכה בדיקה מקיפה למול רשומות המערכת והגורמים הרלוונטים. ביום ה- 03.5.09 נשלחה תשובתנו אל גב' קדמי באמצעות אתר האינטרנט של חברתנו.



להלן העתק תשובתנו כפי שנשלחה אל גב' קדמי ישירות באמצעות המייל :



" שלום רב.

קיבלנו בתודה את פנייתך.

לאחר בדיקה ברשומות המנוי נמצא כי ביום 19.02.09 התקבלה בקשתך להפסקת ההתקשרות עם yes באמצעות אתר החברה (ראי בקובץ המצורף).

עם קבלת בקשה לסיום ההתקשרות עלינו להפסיק את שירותי הצפייה והחיוב בגינם בטווח של 48 שעות ממועד הבקשה או לחלופין בתאריך התואם את בקשת המנוי (ותואם את מועד תום תקופת ההתחייבות) ולתאם מועד לאיסוף הציוד.



אי לכך שירותי הצפייה למנוייך היו אמורים להיפסק ביום ה- 22.02.09 לבקשתך וכן גם החיוב בגינם.



בפועל שירותי הצפייה לרבות החיוב בגינם הוסרו ביום ה- 24.03.09.



בהתאם לרשומות המנוי התחייבותכם למבצע הצפייה הסתיימה ביום 05.03.09 והתחייבותכם למכשיר ה-yesMax הסתיימה 12.03.09.



אי לכך חויב חשבונך שבמנוי בסך של 599 ש"ח בגין דמי עלות ההטבה למכשיר ה-yesMax.



חשבון מנוייך יחויב בגין שירותי הצפייה החל מיום 01.03.09 ועד ליום 12.03.09 (סיום התחייבותך למכשיר ה-yesMax) ובהתאם לפנייתך מטה מיום 30.04.09 בה טענת כי בקשת הפסקת ההתקשרות בוצעה ביום 12.03.09 וכן יזוכה בסך של 599 ש"ח בגין דמי עלות ההטבה למכשיר ה-yesMax.

כשבועיים עד חודש ממועד השבת הציוד יערך תהליך גמר החשבון במנוי וכל יתרה אשר עומדת לזכותך (באם ) תושב לחשבונך באמצעות אמצעי התשלום אשר היה מעודכן במינויך. "

לשירותך בכל עת,

בברכה,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה