פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפעלת התחייבות למסלול ללא הסכמה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה- 23 בפברואר 2009 פנה אלי נציג שירות לקוחות מטעם חברת הטלוויזיה בלווין YES והציג בפני עובדה שחברת YES וחברת התקשורת בזק מפרידים את תצורות התשלום לאינטרנט ולכן קיים מבצע שדרוג ומספר הטבות נוספות. לאחר בדיקה מול נציג השירות הבנתי, שיש כבר התחייבות וצריך להאריך אותה. אמרתי לנציג שבינתיים אני לא מעוניין , בנוסף לכך הציע לי גם 3 סרטים ואף בהם לא הייתי מעוניין.
כחודשיים לאחר מכן, בתאריך ה- 19 באפריל 2009 קיבלתי מכתב אשר מברך אותי על הצטרפותי למסלול בבזק. התקשרתי לבזק ולYES לברר למה החלה ההתחייבות.
דיברתי עם מספר נציגי שירות גם בYES וגם בבזק.
בשיחות עם נציגי חברת YES נאמר לי, שאני הוא זה שיצר קשר עם החברה בבקשה להתחייב לשירות ובנוסף שאני נתתי את הסכמתי. לדברים אלו אין כל קשר למציאות, שהרי אמרתי לנציג השירות שפנה אלי, כי אני לא מעוניין. לא ייתכן שאני מחויב על מבצע שלא ביקשתי, לא רציתי ולא הסכמתי לו. לאחר מכן דיברתי עם נציג שימור לקוחות בחברה ,ביקשתי מספר פעמים שיאזין לשיחה המוקלטת, בהתחלה הסכים ולאחר מכן אמר שהוא לא יכול. לאחר חצי שעה של שיחה, הבנתי שמול הנציג לא ניתן לקבל פיתרון אלא רק האשמות ותירוצים נגדיים.

אף פעם לא נתקלתי בחוצפה שכזו מצד נציגי שירות של חברה שמכבדת את עצמה,
הנציגים לא מקצועיים מספיק או שקיימת כאן שיטה להוציא כסף מהלקוח - אני לא מוכן לקבל זאת.

ביטול התחייבות חדשה פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך לחברתנו מיום ה- 12.5.09, בהמשך לפנייתו של מר זילדוביץ בנושא המבצע אשר מעודכן במינויו נכון למועד מכתבי זה וההתחייבות לחברתנו, אבקש להשיב ולהתייחס לפנייתה זו.



חברתנו מציעה מעת לעת מבצעים למסלולי צפייה שונים לקהל לקוחותיה בתנאים אטרקטיביים, כמובן שהדבר מחייב נאמנות לקוחותינו לחברה לתקופה מסוימת. בכפוף לתנאי המבצע אליו הצטרף מר זילדוביץ מתחייב הלקוח להישארותו כלקוח נאמן לחברה למשך תקופה מינימאלית בת 24 חודשים ובמידה ויפסיק התקשרותו טרם תום תקופה זו, יחויב בגין "החזר עלות ההטבה שניתנה".



בהתאם למידע שבידי, במסגרת פרויקט שיחות יזומות ללקוחות טרם סיום תקופת מבצע, ביום 23.02.09 שוחח מר זילדוביץ עם נציגתנו לאור סיום תקופת מבצע אשר היה מעודכן במינויה עתידית ביום ה-15.4.09, בשיחה זו ניתן מידע לגבי מחירים ומבצעים מוזלים הקיימים בחברתנו לשירותי צפייה.



על פי המתועד ברשומותינו בשיחה זו אישר הלקוח הסבה עתידית של המנוי לתנאי תכנית אישית חדשה, להלן תכנית UDJ, המזכה אותו בהטבות משמעותיות במחיר חבילת הצפייה שנבחרה, וזאת כנגד התחייבות מפורשת להישאר מנויה על שירותי החברה לתקופה מוגדרת בת שנתיים.



בתאריך .14.04.09 בוצעה הסבת המנוי לתנאי התכנית הנ"ל לאחר קבלת הסכמתו של הלקוח בסיום אותה שיחה למול נציגתנו.



ברצוני להדגיש, כי שינוי בהרכב חבילת הערוצים המשודרת למנוי או הסבה לתכנית כזו או אחרת,לבקשת מנוי, ובאישורו הטלפוני, הינם מהשירותים הבסיסיים ביותר המסופקים על ידי החברה.

על פי נוהלי yes לקוח קיים המבצע עסקה טלפונית מקבל מידע מפורט באשר לכל תנאי המבצע ומאשר הסבת מינויו למסלול חדש.

חשוב לציין, כי חברת yes (להלן- "החברה") פועלת מכוח רישיון שניתן לה ע"י משרד התקשורת, וככזו היא כפופה להוראות המנהל והמועצה להסדר שידורי כבלים ולווין. בתנאי רישיון החברה, ואף בהסכם ההתקשרות שלה עם לקוחותיה (המאושר ע"י ביה"ד לחוזים אחידים), הותר לה לבצע עסקאות, לרבות עסקאות טלפוניות, בין אם בתחילת ההתקשרות עם המנויים ובין אם במהלכה.



בברכה,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה