פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מנפלאות יס , אי כיבוד הסכם , זילזול בלקוח נושא התלונה:
Izhar amichay שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏22 ‏אפריל ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 22.4.09 פניתי לנציגת שירות בחברת YES לקבלת מחיר עבור מכשיר וחבילת MAXHD שהושק באותו היום .

הסברתי שברשותי ממיר אחד מסוג YESMAX שאותו אני מחזיר להם .

קיבלתי מחיר של 258 שקלים והוסבר לי שמדובר בחבילת הטופ (כל חבילות YES ) + ערוצי ה- HD ללא ערוץ ספורט , התחיבות ל- 3 שנים ובנוסף התקנה חד פעמית של 158 שקלים . יש לה תאריך עבורי ב- 4.5.09 להתקנה .

בדקתי מולה כ-3 פעמים שאכן מדובר ב- 258 שח' כולל מע"מ כולל כל העלויות .

הסברתי לה שבתאריך 20.5.09 אני עובר דירה ואין טעם להתקין ב- 4.5.09 ושאיני חושב שעלי לשלם את ההתקנה של 158 שח' היות והתקנה במעבר דירה אינה עולה (מאוחר יותר הסתבר שאני לא צריך לשלם התקנה בשל מעבר הדירה) .

היא הסבירה שזה לא בסמכות שלה ושמי שמטפל בכך הם קשרי לקוחות .

יום למחרת פניתי לקשרי לקוחות ובקשתי לדבר עם הלני בחורה שטיפלה בי בעבר .

היא חזרה עלי ואז המחיר טיפס ל- 280 ‘שח : הסבירה שמדובר בהשקה חדשה והטלפנים במוקד לא מבינים מהחיים שלהם ולא חישבו את שידורג המכשיר שברשותי ולכן העלות היא 280 + 158 התקנה .

ביקשתי לדבר עם הממונה עליה והיא סירבה , ביקשתי את שמו והיא סירבה (לא נותנים שמות ביס) , ביקשתי להינתק והיא בקשה את 4 ספרות של כרטיס האשראי שלי לצורך אימות כחלק מנוהל ניתוק והסבירה שעלי לחזור למוקד להמשך תהליך .

בשלב זה הרמתי עליה את הקול ואמרתי לה שזה תת שרות שאני דורש לדבר עם מנהל ועם היא לא יכולה שתרשום שאני מבקש והיא מסרבת , בבירור מולם הם חייבים לרשום כל תלונה ולהעביר אותי מידית למנהל או תוך 2 ימי עסקים למנהל אזור .
בנוסף היא לא רשמה כלום לא את בקשתי לדבר עם מנהל, לא את בקשת הניתוק עליה היא מחויבת ע"פ חוק .

הגעתי שוב לשירות לקוחות שוב שאלו מה הבעיה שוב נתנו את המחיר של 258 (כולל את כל המוזכר מקודם ) ושוב הוחזרתי הפעם למנהלת משמרת של קשרי לקוחות כדי לטפל בנושא ההתקנה החד פעמית ושוב במחיר השתנה הפעם ל- 279 .

ביקשתי לדבר עם המנהל שלה ונתקלתי בסירוב ביקשתי שזה ירשם שאני מבקש והיא מסרבת ובבדיקה מולם שוב לא נרשם דבר ושוב היא לא מקימת את כל ההוראות .

פניתי שוב ואז בחור בשם ניר בדק את הנושא לעומק דיבר עם הממונים שלו ,חזר אליי וסגר איתי שב- 21.5.09 יתקינו לי את הממיר המדובר בדירה החדשה ,ללא דמי התקנה במחיר הנ"ל של 258 שח ללא עלויות נוספות , חיוב יתחיל ב- 21.5 ושבגלל כל הטעויות הוא יפעיל לי ללא עלות את הערוצים שאני רוצה עד למועד זה ה- 21.5 ללא חיוב (אני היום בחבילת הבסיס ) גם ניר לא רשם את מה שהוסכם .

חשבתי שזה סגור ובערב מתקשר אלי מנהל קשרי לקוחות בשם אהוד והסגה מתחילה מחדש ,הוא לא מכיר בחור בשם ניר ואז חוזר אליי לאחר כ- 8 דקות ומספר לי שזה אחד מהטלפנים ממכירות .

יום למחרת לאחר מעבר של עוד 2-3 פקידים הגעתי למנהל נוסף שבדק את הנושא והודיע לי כך .

שהוא בדק את הנושא , האזין להקלטות (בקרת איכות של יס ) שאכן הובטח לי את המוזכר כאן והוא שומע זאת בהקלטה ) , שהם מחויבים לרשום כל בקשה ותלונה ולא עשו כך (אף אחת משיחות הטלפון שלי לא נרשמו , אכן ניר הבטיח לי את החבילה המדוברת וגם הוא טועה ושאני צודק בהכל אך הם לא מוכנים לקחת אחריות על הנושא .


הם יטפלו בחומרה במקרה ומציעם לי חד פעמי חודש חינם ב- 258 ‘שח .

אני רואה בצורה בה יס מתיחסת ללקוחות שלה בצורה מזלזת , שירות לקוחות שלא פועל ע'פ התקנים שהכתיב לעצמו ,
חוסר בתיעוד ורישום של המיקרים , מחירים מישתנים , הטרדה של לקוח בביתו בשעות שנוח להם , חוסר אמון .

עוגמת נפש, עלבון ,זמן סוג הנזק :
המחיר אליו התחיבו מולי ופיצוי . פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב , תגובה:
אני מודה לך על פנייתך מיום 12.5.2009 בעניינו של מר עמיחי.



עבור שירותי אינטרנט ועבור שירותי מכשיר ה- yesMax.



בתקופה זו משיקה yes את מכשיר ה- yesMaxHD שהינו מכשיר ייחודי פרי פיתוח של yes.



חברת yes עושה כל שביכולתה על מנת להעניק ללקוחותיה את השרות הטוב והאיכותי ביותר, הריני לציין כי חברתyes מכירה בצרכים

המיוחדים של לקוחותיה ועושה כל שביכולתה על מנת לתת להם מענה הולם בהצעות השיווקיות המותאמים ללקוחותינו בהתאם לכמות הציוד ולתוכן הקיים במנויים.



כיום מוצע מכשיר ה- yesMaxHD לכלל לקוחותינו במחיר 59.90 ש"ח לחודש לתקופה מוגדרת בת 36 חודשים ובהתאם לנספח תנאי המבצע.



בהתאם לרשומות מערכת החברה נמצא כי ביום 22.4.2009 נמסר למר עמיחי מידע כללי וראשוני לאופן הזמנת ממיר yesMaxHD.

ביום 23.4.2009 התקשר מר עמיחי פעם נוספת לנציגי החברה ונמסר לו מידע עדכני לגבי מחיר שדרוג החלפת ממיר yesMax בביתו

לממיר yesMaxHD בהתאם לתנאי המבצע הקיים בידינו נכון למועד זה.



פנייתו של מר יזהר עמיחי ישירות לחברתנו טופלה באופן אישי על ידי מנהל צוות במוקד קשרי לקוחות.



נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה