פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפרת חוזה נושא התלונה:
גל ארווין שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב

אני כבר מספר שנים בחברת YES וכל שנה אני מחדש את החוזה

טלפונית אבל תמיד יש בעיה בחשבון אני סגרתי איתם 190 שקלים

וכל חשבון יש טעות פעם 30 שקלים פעם 50 שקלים יותר וזה חוזר על עצמו כל חודש ואני גם מטלפן כל חודש והתשובה שלהם שיש טעות ואני צודק

ויחזירו לי את הכסף לחשבונית הבאה וזה כמובן לא קורה ואז פניתי לחברת האשראי והם החזירו לי זמנית את הכסף ובנוסף אני מבקש גם את החשבוניות החודשיות וגם אותם אני לא מקבל רק אחרי עשרות שיחות לחברה והם שולחים לי העתקים אני מבקש לדעת מה אפשר לעשות לי נמאס להתחנן בשביל חשבוניות שאני חיב לקבל וגם לגבי הכסף שהם לוקחים לי כמה שבא להם מחכה לתשובה ותודה מראש


הכל סוג הנזק :
תביעה יצוגית !!! ופיצוי על כל בזבוז הזמן אני רק מחפש עורך דין לנושא הזה פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך ל yes מיום 12.5.09, בהמשך לפנייתו של מר ארווין בנושא חיוב שגוי וחשבוניות אבקש להשיב ולהתייחס לנושא הנדון בפנייתו.



בנושא חיובים שגויים, בכל מערכת ממוחשבת המבצעת חיובים אוטומטים וממוחשבים למנויי הלקוחות סביר להניח ומקובל שלפעמים נופלת טעות בחיוב ועל כן אבקש להתנצל על אי הנעימות שנגרמה למר ארווין בעקבות חיוב שגוי במנוי. אנו עושים כמיטב יכולתנו שטעויות מסוג זה לא יישנו.



מבדיקה שערכתי, בכל פנייה בנושא טעות בחיוב טופל הנושא מיידית ובוצע זיכוי במידת הצורך.



בנושא חשבוניות ללקוח, חברת yes כנוהל, שולחת לכל לקוחותיה את החשבונית החודשית באמצעות דואר אלקטרוני על גבי המסך מדי חודש. במידה ולקוח מעוניין במשלוח החשבונית באמצעות הדואר כל שעליו לעשות הוא ליידע את נציגנו ובקשתו מתעדכנת במנוי. שרות זה ניתן ללא תוספת תשלום ורק על פי דרישה. במקרה דנן מעודכנת במינויו של מר ארווין בקשה לקבלת חשבוניות כתובות באמצעות הדואר. במידה והחשבוניות אינן מגיעות ליעדן יש לבצע בדיקה ואימות הכתובת המעודכנת ברשומות המנוי.



בנוסף לאמור לעיל ברצוני לציין כי ניתן גם להיכנס לאתר האינטרנט שלנו לצפות בחשבוניות ואף להדפיסן, ניתן לצפות בחשבוניות רטרואקטיבית לתקופה בת 12 חודשים .



בפניית מר ארווין לחברתנו ביום ה-6.5.09 הביא לידיעת נציגנו כי לא קיבל את החשבוניות האחרונות ומיד עודכנה בקשה לשליחתן אליו שנית באמצעות הדואר.



בברכה,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה