חברת YES |
שם ותפקיד: |
שלום רב, |
תגובה: |
אני מודה לך על פנייתך ל yes מיום 12.5.09, בהמשך לפנייתו של מר ארווין בנושא חיוב שגוי וחשבוניות אבקש להשיב ולהתייחס לנושא הנדון בפנייתו.
בנושא חיובים שגויים, בכל מערכת ממוחשבת המבצעת חיובים אוטומטים וממוחשבים למנויי הלקוחות סביר להניח ומקובל שלפעמים נופלת טעות בחיוב ועל כן אבקש להתנצל על אי הנעימות שנגרמה למר ארווין בעקבות חיוב שגוי במנוי. אנו עושים כמיטב יכולתנו שטעויות מסוג זה לא יישנו.
מבדיקה שערכתי, בכל פנייה בנושא טעות בחיוב טופל הנושא מיידית ובוצע זיכוי במידת הצורך.
בנושא חשבוניות ללקוח, חברת yes כנוהל, שולחת לכל לקוחותיה את החשבונית החודשית באמצעות דואר אלקטרוני על גבי המסך מדי חודש. במידה ולקוח מעוניין במשלוח החשבונית באמצעות הדואר כל שעליו לעשות הוא ליידע את נציגנו ובקשתו מתעדכנת במנוי. שרות זה ניתן ללא תוספת תשלום ורק על פי דרישה. במקרה דנן מעודכנת במינויו של מר ארווין בקשה לקבלת חשבוניות כתובות באמצעות הדואר. במידה והחשבוניות אינן מגיעות ליעדן יש לבצע בדיקה ואימות הכתובת המעודכנת ברשומות המנוי.
בנוסף לאמור לעיל ברצוני לציין כי ניתן גם להיכנס לאתר האינטרנט שלנו לצפות בחשבוניות ואף להדפיסן, ניתן לצפות בחשבוניות רטרואקטיבית לתקופה בת 12 חודשים .
בפניית מר ארווין לחברתנו ביום ה-6.5.09 הביא לידיעת נציגנו כי לא קיבל את החשבוניות האחרונות ומיד עודכנה בקשה לשליחתן אליו שנית באמצעות הדואר.
בברכה,
|
פתרון: |
|
|