חברת YES |
שם ותפקיד: |
שלום רב, |
תגובה: |
אנו מודים לך על פנייתך לחברתנו בעניינה של הגב' חורי במנוי שעל שם מר אוהד חורי.
ראשית ברצוני להודות לגב' חורי, על שהקדישה מזמנה להעלות על הכתב את דבריה, אשר מהם עולה כי yes נהגה שלא בהתאם לציפיותיה.
yes משקיעה רבות על מנת להעניק ללקוח חווית קולנוע איכותית ומותאמת לכל צופה. אנו פועלים באופן מתמיד להפניית המשאבים הן בתחום המוצר
והן בתחום השירות גם יחד.
בהתאם לרשומות המנוי נמצא כי ביום 26.11.08 הצטרף מר חורי לשידורי yes.
באשר לפנייתה של גב' חורי לגבי הבטחות נציג המכירות להתקנת ממיר נוסף ללא עלות, לצערנו לא נמצא כל תיעוד ברשומותינו להבטחה זו.
בנושא חיוב בגין שירותי טכנאים, במידה ומתקבלת בקשה להזמנת שרות טכנאי עבור שרות שאינו נובע מתקלה בממיר או בציוד שלנו, אבקש להסביר
כי, כמו בחברות רבות בארץ, הגובות תשלום בעבור שירותי הגעת טכנאים לבתי הלקוחות, כך גם בחברת yes, כרוכה הגעת טכנאי לביצוע שרות
בבית הלקוח בתשלום.
אציין, כי עלותה האמיתית של הגעת הטכנאי, גבוהה באופן משמעותי מן המחיר הנקוב, אך מכיוון שהחברה מעוניינת להקל על לקוחותיה, היא בוחרת לסבסד חלק ניכר מן המחיר, ולאפשר לקהל הלקוחות לקבל שירות זה במחיר נמוך ממחיר העלות.
הדרישה לתשלום בגין שירותים כמו התקנת שקע , הזזת שקע או הגעת טכנאי לכל שרות אחר הנה בהתאם למחירונה הרשמי של חברת yes ובכפוף לאישור המועצה לשידורי כבלים ולווין ומשרד התקשורת.
אבקש לציין שהחברה בוחנת מעת לעת את הצרכים המשתנים של לקוחותיה ונוקטת בשינויים המתבקשים בכדי להמשיך ולהעניק שרות איכותי ויעיל.
|
פתרון: |
|
|