פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הגעת טכנאי, חוסר אמינות, זלזול ועוגמת נפש נושא התלונה:
צלניק לילך שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏05 ‏מאי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשבוע תאמתי בחברת יס על רכישת ממיר נוסף לחדר בני הצעיר (6) שיבוצע ע"י טכנאי אתמול 5.5.09, בין השעות 11-13 לאחר המתנה ארוכה ולקראת בואו של בני התקשרתי לחב' יס לברר היכן הטכנאי בפעם הראשונה נאמר לי ע"י מיכאל כי הטכנאי היה בבית השאיר מדבקה על הדלת ואני לא היתי בבית לאחר התעקשותי שלא עזבתי את הבית המציא מיכאל כי הטכנאי התקשר לטלפון שגוי שמעודכן במערכת ואף הגדיל לצרף אותי לחברת סלולר שלעולם לא היתי רשומה בה ולדבר אלי בחוסר אמון לגבי נכונות דברי רק אז שאמרתי לו שאני גרה בישוב עם שמירה ולפי דברי השומר הוא לא הכניס ניידת יס לישוב טען מיכאל כי זה קבלן עם רכב ללא שילוט עכשיו שכבר היה ברור למיכאל שהוא מסתבך בהגנה על הטכנאי או על החברה אמר לי שאין מה לעשות וניתן לתאם מחדש לתאריך 17.5.09 אבל מיכוון שמדובר בילד בן 6 טענתי שלא ניתן לעמוד את עוגמת הנפש שנגרמה לילד ומיכון שכבר הפסדתי יום עבודה לפחות שידאג להחזיר את הטכנאי למען הילד ולא בשל ההמתנה שלי כמובן שדיברתי לאוזניים ערלות ומיכאל המשיך לחזור על דבריו ללא שום ניסיון לפתור את הבעיה שנוצרה ולכן ביקשתי לדבר עם הממונה עליו והנ"ל העביר אותי לעמית שכמו שחשבתי חזר גם הוא על דברי מיכאל ללא אפשרות עימות עם הטכנאי או בירור אפילו מאוחר יותר המקרה פשוט קרה ואני אשלח טכנאי רק כשיש לי ב-17. אבל ללא שאני אסכים עמית הכניס לי הטבה של שנתיים ללא תשלום על הממיר כשאני אומרת ומודיעה לו שאין בזה לכפר על עוגמת הנפש של הילד, שעה וחצי של שיחה בטלפון, יום עבודה ועצבים ממצב שאין לך ברירה או אמירה בו. חשוב לציין שאני גרה בישוב עם תשתית יס בלבד שכן אין לי אופציה אפילו להתנתק! לטיפולכם אודה צלניק לילך
כספי ו סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך ל- yes מיום 10.5.09 . להלן תגובתנו כפי שנשלחה ללקוחה ביום ה- 17.5.2009:



‏מבדיקה ברשומות מערכת החברה נמצא, כי ביום 26.4.09 נתקבלה פנייתך הטלפונית ל-yes ותואם עימך מועד להגעת טכנאי לכתובת המנוי ליום 5.5.2009 בין השעות 10:00-13:00.



ביום 5.5.2009 בשעה 11:31 נערכו מספר ניסיונות מצידנו לאתרך טלפונית, וזאת היות והייתה בכוונתנו להודיע על איחור נציגנו עד השעה 15:00 אך ללא מענה.



לפיכך, במועד זה בשעה 12:25 שוב נערך ניסיון נוסף להשיגך טלפונית , אך ללא הואיל על כן הושארה הודעה במענה הקולי. רק בשעה 13:16 שוחחת עמנו טלפונית והובא לידיעתנו כי הטלפונים אותם מסרת ל-yes במהלך התקשרותך, אינם מעודכנים. לפיכך, תואם מועד חדש להגעת נציגנו לתאריך ה- 17.5.09 בין 8:00-10:00 . בהתאם למידע שבידי נערכה שיחת מנהל עמך וסוכם על עדכון הטבת ציוד, כמחווה שירותית של yes.



כאמור צר לי על הרגשתך מהשתלשלות הדברים , yes עושה את כל המאמץ על מנת לתת את השירות הטוב והאיכותי ביותר. לאור פנייתך זו ולאחר שיקול, הוחלט על עדכון זיכוי כספי מלא בגין עלות שירות הטכנאי שנקבע ליום 17.5.09.



אני מודה לך שוב על פנייתך ואאחל המשך צפייה מהנה בשידורנו.



אשמח לעמוד לשירותך בכל עת .
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה