פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הונאה וגבית כסף מאנשים שלא יודעים את החוקים נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
יש לציין שאני לקוחה של HOT ומחוייבת אליהם עוד שנה ומשלמת שם 213 ש"ח ובתאריך 23/2/09 התקשר אלינו נציג מכירות בשם אלכס בולטקוסקוב הבטיח לנו שהו יכול לתת לנו ב-219 ש"ח חבילות הבסיס, סרטים,בידור,ספורט, צעירים ומוזיקה,גברים, שפות שונות,שפות דוברי ערבית,ערוץ ביבי, טיולים, לוגי, אוכל, ערוץ 90 הנציג הגיע לביתנו 24/2/90 הבטיח את כל הערוצים שצויין וחודש חינם החתים אותנו ביקשנו להשאיר את המסמכים שחתנו והוא שאל אם יש לנו מכונת צילום כי הוא צריך את המסמכים להעביר לחברה אמרנו שאין לנו פקס סוכם שהוא שולח למחרת למקום העבודה את המסמכים על כל מה שסוכם.
הגיענו לעבודה והתקשנו לאלכס וביקשנו את המסמכים אז הוא אמר שזה טיפול של המנהל לאשר את העיסקה חיכינו יום ואלכס לא עונה לטלפונים יותרהתקשרנו 26/2/09לYES לברר למה לא נפתחו לנו ערוצים כמו מוזיקה ומדע וטבע אז אמרו שאנחנו לא אמורים לקבל את זה, יכול להיות בגלל שאנחנו חדשים לא נקלטנו במערכת חכינו עד 4/3/09 והתבררה התרמית של נציג המכירות לא סתם הוא להשאיר את המסמכים כי על מה שחתמנו באותיות קטנות התברר שכל ערוצי פרמיום בתשלום וגם ערוצי מדע וטבע ומוזיקה לא כלול וגם חודש חינם הוא לא כתב היות והוא הגיע בשעה מאוחרת וישב אצלנו עד 11 בלילה ויש לנו תינוק ולא שמנו לב לאותיות הקטנות וגם הוא לציין שערוצים אלה הם בתשלום וגם אלכס הציג את עצמו כסגן מנהל מכירות אזורי והכל עליו כל מה שהוא אומר הם עושים כי הוא סגן מנהל.
4/3/09 דברנו עם ויסאם נציג קשרי לקוחות ביס ואמרנו את כל הבעיה והרמיה והוא אמר שיברר ויחזור אלינו כמובן שלא חזרו התקשרנו 10/3/09 ושאלנו מה קורה עם המנוי שלנו אז אמור לנו שהמחיר 219 ש"ח רק עבור חבילת בסיס ,בידור, סרטים, ספורט ושפות שונות וערוץ בייבי 3 חודשים חינם אחר כך בתשלום כמובן שלא הסכמנו כי זה לא מה שסוכם עם נציג מכירות אלכס כי בHOT יש לנו את רוב הערוצים ולולי ב-213 ש"ח אני לא יעשה פחות חבילות ואני ישלם יותר סוכם על ניתוק ושהם באים לקחת את הממירים בגלל מה שקרה עם הנציג אלכס יקחו את הממרים וזהו. בתאריך 26/3/09 חוייבנו על ידי יס 393.30 ש"ח עבור חודש מרס שהם סחבו אותי עד 10/3/09 שהענין יטופל בתאריך 21/4/09 דיברתי טלפונית וביקשתי את הכסף בחזרה כי הובטח לי חודש חינם ואמרו שהם יגבו עד 10/3/09 ויזכו אותי . בתאריך 7/5/09 התקשרתי לYES לדעת מה קורה עם הזיכוי ואז מתברר שהם רוצים גם לגבות קנס יציאה על סך 403 ש"ח מטורפים שם עבור 10 ימים שאיתי מחוברת ואני עדיין לקוחה של הוט הם רוצים 403 ש"ח וגם כבר גבו 393.30 ש"ח ככה הם עושים כסף על אנשים שלא מבינים וכנראה זה הדרך להתפרנס וגם נציגי שירות לקוחות שמנתקים את הטלפון ולא נחמדים שירות על הפנים מישהו צריך לשים לצורת הזלזול והוצאת כספים מאנשים בשליחת נציגים שקרניים.
עוגמת נפש סוג הנזק :
שיחזירו את הכסף 393.30 ש"ח בגלל שהובטח חודש חינם וגם קנס יציאה 403 ש"ח עבור 10 ימים מוגזם..(בתקופה הנ"ל אנחנו לקוחות של הוט) ושיעזבו אותנו ו פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך לחברתנו מיום ה- 13.5.09, בהמשך לפנייתו של מר אלקן בנושא טענות להבטחות רכישה העת ההצטרפות ל yes ותהליך לסיום ההתקשרות מול חברתנו, אבקש להשיב ולהתייחס לפנייתו זו.

חברתנו מציעה מעת לעת מבצעים ומסלולי צפייה שונים לקהל לקוחותיה בתנאי הצטרפות אטרקטיביים, כמובן שהדבר מחייב נאמנות לקוחותינו לחברה לתקופה מסוימת. מעיון בנספח תנאי התוכנית אליה הצטרף מר אלקן, יכול הלקוח להיווכח שהחברה דאגה להבהיר, כי הצטרפותו לתוכנית מותנית בהתחייבותו להישאר מנוי על שירותי החברה למשך 24 חודשים . עוד נקבע, כי אם יתנתק משירותי החברה קודם לכן, יחויב בדמי החזר עלות הטבת התוכנית לשירותי הצפייה בסך מוסכם של 419 ₪ .

ברצוני להדגיש שהחזר עלות הטבת מבצע כולל גם עלויות התקנת ציוד הקצה בביתו של הלקוח, עלויות שאיננו גובים תשלום עבורן, מבצע ההכרות כולל הטבה במחיר מסלול הצפייה והטבה בעלות התקנת ציוד הקצה בבית הלקוח.



באשר לפנייתו של מר אלקן בנושא הבטחות נציג המכירות, yes מחויבת אך ורק לתנאים המופיעים מפורשות בתנאי התכנית ו/או בהסכם ההתקשרות.

במידה וחלה אי הבנה בהעברת או קבלת המידע המקיף על תנאי המבצע או התוכן הכלול בו אנו מעבירים את התנצלותנו.



בחשבונית חודש מרץ 2009 , להלן החשבונית הראשונה ישנם חיובים כדלהלן:

· חיוב יחסי לדמי המנוי החל ממועד ההצטרפות לשירותינו ביום ה- 25.2.09 ועד ליום ה-28.2.09 - 57.75 ש"ח.

· חיוב דמי מנוי לחודש מרץ 2009 כולל עלות לערוצי פרימיום אשר אינם כלולים במחיר המבצע- 335.35 ש"ח .



ס"ה חיוב בסך - 393.30 ש"ח.



בהתאם לרשומות מערכת החברה נמצא כי בשיחה מול נציגנו ביום ה-10.3.09 התקבלה בקשתו של מר אלקן או מי מטעמו הראשונה לסיום ההתקשרות מול yes, תואם מועד לאיסוף ציוד הקצה וביום ה-31.3.09 הוסרו שירותי הצפייה לרבות החיוב בגינם.



במנוי יבוצע זיכוי לחיובים בגין שירותי הצפייה החל מיום ה-12.3.09 (48 שעות לאחר קבלת בקשתו הראשונה של הלקוח לסיום התקשרות) ועד ליום ה-31.3.09.



בנושא טענת הלקוח להבטחת נציג המכירות להטבה הכוללת חודש ראשון צפייה ללא תשלום, לצערי לא נמצא כל תיעוד להבטחה זו. בכל מקרה כאשר מוענקת הטבה מסוג זה היא כפופה להתחייבות הלקוח להישאר מנוי על שירותינו לכל תקופת מבצע ההכרות ולא ניתן לקבל הטבה זו בחיבור בן 14 יום בלבד.



בנושא חיוב החזר עלות הטבת המבצע בסיום ההתקשרות, לאור פניית הלקוח, השתלשלות המקרה העולה ממנה והעובדה כי ביקש לסיים התקשרותו בסמוך למועד חיבורו לשירותינו (13 יום לאחר החיבור), הוחלט כי באופן חריג, מתוך רצון להיטיב עמו ולפנים משורת הדין יבוצע זיכוי למינויו בגין החיוב להחזר עלות הטבת המבצע, להלן זיכוי בסך 419 ש"ח.



לאחר ביצוע הזיכויים כמפורט לעיל תועבר הוראה לחברת האשראי לביטול עסקה וביצוע החזר כספי לחשבון הלקוח.



yes מצרה על החלטתו של מר אלקן להתנתק משידוריה ומקווה כי בעתיד יבחר לשוב ולהימנות עם קהל לקוחותינו.



בברכה ,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה