פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התעלמות מבקשת ניתוק וחיוב בגין תקופת "השהיה" נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 30 ליולי 2008 הייתה שיחה ביני לבין נציגת חברת יס בעיתה ביקשתי להתנתק מההתחייבות שלי לשרותי יס. הובהר לי שתקופת ההתחייבות מסתיימת ב-15 לאוגוסט 2008, ולכן ביקשתי לשלם באשרה של בנק הדואר עד תום תקופת ההתחייבות ועוד ביקשתי שב-15 לאוגוסט בתום תקופת ההתחייבות (עוד שבועיים) יבואו לקחת את הממיר שכן איני מעוניינת בהתחברות.
פעמיים הבטיחו להגיע ולא הגיעו כפי שקבעו
ובפעם השלישית ב-3 לאוקטובר הגיע הטכנאי ולקח את החבילה שעמדה וחיכתה לו.
ומיד קיבלתי חיוב בשיחת טלפון וגם בדואר על התקופה שמה-15 לאוגוסט עד 3 לאוקטובר (לטענתם אמנם אין להם מסמך או הקלטה של בקשה להמשך ההתקשרות ולכן הם קוראים לזה תקופת "המתנה") תקופה שבה לא השתמשתי במכשור ועוד ביקשתי מראש שיבואו לקחתו.
הם שלחו חיוב בסך כ-350 ש"ח שבצירוף מכתב נלווה של עו"ד מטעמם (שפירא) טפח ל-550 ש"ח והיום הגיע להוצל"פ ונדרש בגינו 1295 ש"ח. מה עוד שנעשה לי עיקול בחשבון הבנק.
פניתי למנכ"ל חברת יס, הסברתי שחל עיכוב במתן התשובה שלי להוצל"פ עקב מחלתי,ושאני אם חד הורית ל-6 ילדים 2 קטינים, ואין לי יכולת נפשית וכספית להתמודד עם מערכת כל כך אגרסיבית ודורסנית ושאני מבקשת שלפי משורת הדין יבין שאני לא חייבת להם כלום. אבל כל מה שקיבלתי בתשובה ע"י נציגתו זה "טוב אם כך בימים הקרובים נפעיל נגדך צו מעצר".
מה עושים?
איך מתמודדים עם "מפלצת אימתנית" כזאת. אני לא מבינה....
אנא הושיעו.
עוגמת נפש סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך מיום 13.5.09 בעינינה של מרום.



ביום ה- 31.7.08 שוחחה גב' מרום עם נציגינו ושילמה את חובה עד מועד סיום החוזה שהינו 15.8.08 .



כמו כן הוסבר לגב' מרום שעליה ליצור קשר עימנו ביום מועד הסיום ולהודיע לנו על כוונתה לניתוק המנוי באופן סופי. דבר זה לא נעשה ולכן החל מיום זה נוצר חוב במנוי.





ביום ה- 9.9.08 פנינו מיוזמתנו ללקוחה בשיחה טלפונית שבמהלכה הודענו לבנה של הלקוחה על חוב ועידכון אמצעי תשלום במנוי.



ביום ה- 17.9.08 שוחחנו עם גב' מרום ובהתאם ביקשה הלקוחה לנתק את המנוי, ובמקביל הפסיקה yes כל חיוב מיום זה.



ביום ה- 21.9 שוחח עימה מנהל אזור והציע לגב' מרום זיכוי ע"ס 147 ש"ח בגין חיוב 17 ימים שחויבה בחודש ספטמבר כמחווה של רצון טוב .



לפיכך, סוכם עם הלקוחה מועד תשלום שאר החוב בקיזוז זיכוי עד ליום ה- 27.9.08 דבר שלא נעשה , ולכן החוב עבר לטיפול של עו"ד .



משרד עו"ד יערוך בדיקה נוספת ובמידה ויימצא לנכון, תינתן הנחה נוספת.



על הלקוחה לפנות למשרד עורכי הדין בנושא.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה