חברת YES |
שם ותפקיד: |
שלום רב, |
תגובה: |
אני מודה לך על פנייתך ל yes מיום ה- 14.5.09 בהמשך לפנייתו של מר מליחי בעניינו של מנוי על שם שמעון מרציאנו.
ראשית אציין כי צר לי ללמוד על החלטתו של מר מרציאנו להפסיק התקשרותו עם חברתנו.
חברתנו מציעה מעת לעת מבצעים ומסלולי צפייה ואינטרנט שונים לקהל לקוחותיה בתנאי הצטרפות טובים במיוחד, כמובן שהדבר מחייב נאמנות לקוחותינו לחברה לתקופה מסויימת. בכפוף לתנאי המבצע אליו הצטרף מר מרציאנו ביום ה- 26.8.2008 מתחייב הלקוח להישארותו כלקוח נאמן לחברה למשך 24 חודשים ובמידה ויפסיק התקשרותו טרם תום תקופה זו, יחוייב בגין "החזר עלות ההטבה שניתנה".
בהתאם למידע שבידי, ביום 25.8.08 שוחח מר מרציאנו או מי מטעמו עם נציגתנו וביקש לקבל הצעות למבצעים להמשך ההתקשרות מולנו, ניתן לו הסבר בגין המבצעים והחבילות הקיימות בחברה.
לאחר שיחה זו והסבר על תנאי מבצע חדש, לרבות בחירת חבילות חדשות על ידו וקבלת הסכמתו לתנאי המבצע החדש הוסב המנוי למסלול החדש לשירותי הצפייה, להלן תכנית אישית XPK בתאריך ה 26.8.08.
בנוסף במועד זה הצטרף הלקוח למבצע לקבלת שירותי תשתית אינטרנט של חברת "בזק" לתקופה בת 12 חודשים לרבות התחייבות להישאר מנוי על השרות בבזק לתקופה זו ותשלום ישירות ל "בזק".
בהתאם למתועד ברשומות מערכת yes, בשיחה שנערכה בין נציגה מטעמנו לבין מר מרציאנו או מי מטעמו, אישר הלקוח את הסבת המנוי לתנאי תכנית אישית, המזכה אותו בהטבות משמעותיות במחירי חבילות הצפייה והאינטרנט שבחר, וזאת כנגד התחייבותו המפורשת להישאר מנוי על שירותי החברה לתקופה מוגדרת בת 24 חודשים.
ברצוני להדגיש, כי שינוי בהרכב חבילת הערוצים המשודרת למנוי או הסבה לתכנית כזו או אחרת, לבקשת מנוי, ובאישורו הטלפוני, הנם מהשירותים הבסיסיים ביותר המסופקים על ידי החברה. על פי נוהלי yes לקוח קיים המבצע עסקה טלפונית מקבל מידע מפורט באשר לכל תנאי המבצע ומאשר הסבת מינויו למסלול חדש. נספח המבצע נשלח בדואר לביתו לעיון וקריאה.
לאור האמור לעיל עם סיום ההתקשרות של מר מרציאנו מול חברתנו לפני תום תקופת המבצע ובכפוף לתנאי המבצע שהיה מעודכן במינויו חוייב מינויו בהחזר עלות הטבת המבצע בסך 399 ₪.
בנוסף למצע שלעיל, הצטרף מר מרציאנו ביום ה-19.5.08 למבצע לקבלת שירותי מכשיר ה-yesMax עם התחייבות להישאר מנוי על שירותינו לתקופה מוגדרת בת 3 שנים. נספח הכולל את תנאי המבצע נשלח לביתו באמצעות הדואר לאחר התקנת המכשיר בביתו.
עם סיום ההתקשרות חויב המנוי בהחזר עלות הטבת מבצע זה, חיוב בסך 689 ש"ח (על פי תנאי הנספח לחיוב עלות הטבה מדורגת :
בנושא עיכוב תהליך לסיום ההתקשרות, מבדיקה ברשומות המנוי ביום ה-3.2.09 התקבלה בקשתו הראשונה של הלקוח או מי מטעמו לסיום ההתקשרות מולנו, תואם מועד לאיסוף ציוד הקצה ליום ה-9.3.09.
שירותי הצפייה חויבו עד ליום ה-12.3.09 ואי לכך עם עריכת גמר החשבון במנוי בוצע זיכוי לחיובים החל מ-48 שעות לאחר קבלת בקשת הניתוק, להלן החל מ-5.2.09 עד להפסקת החיוב (זיכוי לחיוב שחויב בחשבונית חודש פברואר 2009).
ביום ה-9.3.09 התקבלה הודעה ב yes שאמצעי התשלום של הלקוח (כרטיס אשראי) בוטל ואי לכך לא ניתן היה לבצע כל חיוב לחשבונו בעת ביצוע גמר החשבון.
ביום ה- 21.4.09 נשלח ללקוח מכתב עם דרישת תשלום טרם העברה לטיפול משפטי ומשלא שולמה יתרת החוב הועבר הטיפול לידי בא כוחנו עו"ד שפירא ביום ה-3.5.09.
לאור פניית הלקוח באמצעותכם במועד זה וטענתו כי לא הובא לידיעתו בדבר ההתחייבות במבצע לשירותי הצפייה ולא קיבל את נספח המבצע באמצעות הדואר, הוחלט באופן חריג ולפנים משורת הדין לבצע זיכוי בגין החזר עלות הטבת מבצע הצפייה, זיכוי בסך 399 ש"ח. סך זה יופחת מיתרת החוב במנוי.
להסדרת התשלום ובכל פנייה בנושא על הלקוח ליצור קשר למול בא כוחנו עו"ד שפירא בטלפון: 03-5653399.
בברכה,
|
פתרון: |
|
|