פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יוסף משייב נושא התלונה:
ברכה עובדיה שם/כינוי:
אזור אילת אזור:
חנה זמר 9 תל אביב כתובת:
טכנאי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום שלישי 10,5,09, התקשרתי למוקד שרות שלכם והסברתי את התקלה ,
ניקבע לי תור לביקור טכנאי כבר למחרת -11,5,09,בין השעה 15-17,
למחרת בשעה 14,50,כבר הטכנאי בשם יוסף מישייב יצר איתי קשר ותוך כמחצית השעה הייתי כבר מאחורי התקלה !
לכן ברצוני להודות לכם על הטיפול המהיר ולטכנאי שלכם על האדיבות והבקיאות
בכבוד רב -ברכה עובדיה 03-5469233

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
קיבלנו בתודה את פנייתו של גב' ברכה מיום 13.5.09.



אנו שמחים להיווכח, כי המשאבים הרבים , דוגמת כוח האדם , המחשבה הניכרת, והזמן הרב, המושקעים בשיפור השירות ובאיכותו נושאים פרי. אנו כמובן, נוסיף ונגוון, נשתפר ונתייעל לטובת קידום השירות לרווחת לקוחותינו.



חברתנו בוחנת בכל עת את דרכי פעולתה על מנת שרמת השירות המוענקת ללקוחותינו תהיה איכותית וגבוהה ככל שניתן.



תענוג גדול של כולנו להתכבד במכתבים כדוגמת זה של גב' עובדיה, המעריך את פועלם של נציגנו. ברשותך, מכתבך יועבר כלשונו למר יוסף משייב ולמנהליו.



אני מאחלת לגב' עובדיה ולבני ביתה המשך צפייה מהנה.



אשמח לעמוד לרשותך בכל עת
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה