פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוצפה, רמאות, פשוט ביזיון נושא התלונה:
‏יום שני ‏04 ‏מאי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
היוזמה 6 כתובת:
חברת YES סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני 6 שנים התחברתי לחברת יס הכל היה סבבה מתקין החברה הגיע חיבר אותי
ל5 ממירים, לפני כשנה החלטתי להיתפנק על ממיר מקליט בהתחייבות לשלוש שנים
היום כעבור שנה לאחר החתימה חברת יס טוענת כי קרתה טעות מנוי שלי
וכי הם מנתקים לי את הממירים שלושה במספר מכיוון שהחליטו שאני צופה לא חוקי
שלחתי מכתבים ללא מענה התקשרתי לקבלת שירות אני לא זכאי לשרות מכיוון שאני רשום בחברה כגנב למרות שחברת יס הם אלו שהתקינו את הציוד בביתי וכי הוא חוקי ולפי תקן החברה.
החברה היום ניתקה לי שלושה ממירים ואני צופה בשניים למרות שאני משלם על 5 ממירים בפועל
ממש עלבון שהחברה התקינה, מודה בטעות ועדיין מתייחסת אלי כגנב...
עלבון ופיצוי סוג הנזק :
פיצוי כספי או ניתוק וביטול חוזה המקס פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך מיום 14.5.09 בעינינו של מר תומר.



חברתנו נוקטת בכל האמצעים והמשאבים כדי שרמת השירות המוענקת ללקוחותיה תהיה איכותית וגבוהה ככל הניתן



מבדיקתי עולה כי במקרה הנדון בעת ביקור נציג טכני בביתו של מר מועלם ביום ה- 16.4.09 נמצא כי ישנו חוסר התאמה בין ציוד הקצה שמעודכן ברשומותינו למנויו לבין הציוד הקיים בפועל בביתו.



במהלך הביקור התברר כי מצויים ברשותו 2 ממירים וכרטיסים חכמים בלבד (כולל מכשירי ה- yesMax) וזאת למרות שסופקו לו על ידי החברה 5 ממירים ו- 5 כרטיסים חכמים. אי לכך ובהתאם לנוהלי חברתנו הופסקו שירותי הצפייה בשלושה ממירים מתוך החמישה.



חשוב להדגיש כי חברתנו מספקת ללקוחותיה ציוד קליטה יקר ערך, למטרת צפייה בשירותי התוכן שלה. כמות הציוד מסופקת לכל לקוח, בהתאם לצרכיו.

ציוד הקליטה מעודכן במערכת החברה, ברשומת הלקוח, על פי מספר סידורי של כל מפענח וכרטיס חכם, ונמצא באחריות הלקוח המחזיק בו, כל זמן שלא הוחזר לרשות החברה. אין החברה מאפשרת העברת ציוד הקצה מלקוח אחד- לאחר, או הוצאת הציוד מבית המנוי או העברתו לבית נוסף .

בכל ביקור של טכנאי שרות בבית לקוח הוא מתבקש על פי נוהלי החברה בנוסף לטיפול בשרות שעבורו הוזמן לערוך בדיקה לתקינות הציוד והימצאותו ברשות הלקוח.

חשוב להדגיש כי ציוד הקצה שנמצא בביתך מהווה קניינה של החברה ואי לכך על פי דין יש בידנו הזכות לביצוע בדיקה לתקינותו והימצאותו בבית הלקוח.



מיותר לציין את נושא חשיבות שמירה על ציוד הקצה בהתאם להסכם ההתקשרות סעיף 7 ג' "במידה שציוד הקצה עדיין בבעלות החברה על הלקוח לשמור על הציוד, להימנע מלמסור אותו לאחר ומלהוציאו מחזקתו".

כאמור, לאחר בדיקה עם נציגינו איציק למר מועלם יש בית נפרד בקומה התחתונה ולכן עליו להקים מנוי נוסף , הוצעו כמה אפשרויות, ניתן להחזיר 2 ממירים ולהישאר עם משכיר ה- yesMax + 2 ממירים רגילים. במידה ומר מועלם מעוניין להחזיר את מכשיר ה- yesMax הוא יידרש לשלם את החזר עלות ההטבה למבצע.

אשמח לעמוד לשירותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה