פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמאות,זלזול.וגניבה נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תל חי 6 גן יבנה כתובת:
תיאור הבעיה:
הסתיים לע הבמצע התקשרו וחידשתי לשנתיים שכלו להזכיר הרבה מאד פרטים שחוייבתי לא כפי שהובטח לי כל הזמן טירטרו אותי מנציג לנציג ואחראי.שחזר אחראי הבטיח שהוא מתנצל על האי הבנה ותיקן וסגרנו שוב מחיר.למרות הכל אתם מחייבים מה שאתם רוצים.אני כבר חודשיים מחכה שנציג בכיר או אחראי יחזור אליי עדיין אין תגובה כל פעם שאני מחייגת לשרות לקוחות נציג לוקח את המ"ס טל' וטוען שיחזור אליי בשעה הקרובה כמובן שעד עכשיו אף אחד לא טרח לחזור- ולא לשכוח שאת החיוב אתם לא שוכחים לחייב מה שאתם רוצים.החגים כבר נגמרו ואני לא יודעת למה התירוצים והסיבות האלה.עבדתי 7 שנים בשרות לקוחות לא זלזלנו בשום לקוח.אני מאוד כעוסה ודורשת לקבל תשובות והסברים לטיפולכם תודה .
עוגמת נפש סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב , תגובה:
אני מודה לך על פנייתך מיום 14.5.2009 בעניינה של הגב' אלקסלסי.



בהתאם לרשומות מערכת החברה נמצא כי ביום 17.5.2009 שוחח נציג yes עם הגב' אלקסלסי והוסבר לה תנאי המבצע הרשומים במנוי על שמה

ועל החיובים החודשיים במנוי.



נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה