פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סחבת קשה בנוגע להתנתקות מהחברה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 27/4,ערב יום הזכרון, התקשרתי לחברת יס והודעתי שברצוני להתנתק מהשירות. נאמר לי שיחזרו אליי לתאם טכנאי לאיסוף הציוד תוך יומיים (ואני מדגישה, יומיים). ובכן, היו חגים ולכן עד יום ראשון שבוע לאחר מכן לא התקשרתי שוב לחברה.כאשר התקשרתי נאמר לי כי הטעו אותי ומדובר ב-2 ימי עסקים (בכל מקרה, ולמרות החגים שהיו עברו 2 ימי עסקים...)והבטיחו שמנהל אזור יצור עמי קשר עוד באותו יום.חלף יום ושוב לא קיבלתי טלפון...התקשרתי שוב, והבטיחו שעד הצהריים יצרו עמי קשר.לא יצרו...התקשרתי שוב, ביום רביעי (שבוע ויומיים לאחר השיחה המקורית), והפעם כבר ממש כעסתי! 3 ימי עסקים חלפו מזמן, ובסך הכל מדובר על ל-ה-ת-ק-ש-ר אליי על מנת לתאם טכנאי...הרי ככל שיתקשרו אליי יותר מאוחר,כך גם הטכנאי יגיע יותר מאוחר! ובכן, לאחר שיחה מאד לא נעימה עם נציגת שירות הצלחתי לסחוט הבטחה שמנהל יחזור אליי תוך חצי שעה, ולהפתעתי אכן חזרו אליי (המנהלת האנטיפטית ביותר - מורן). אבל למרבה העצבים, תיאום של טכנאי לאיסוף ציוד אחרי ניתוק לוקח חודש!!!! הציעו לי טכנאי לתאריך 10/6! ולאחר ש"באו לקראתי" הציעו את ה-4/6, כשבל נשכח שאני כבר ממתינה מה-27/4! אמנם הם ב"טוב ליבם" הודיעו לי שלא אשלם על התקופה הנ"ל, אבל מי מתכוון לשלם לי דמי שכירות על השטח שתופס לי הארגז עם הציוד? אני אינני מחסן ציוד של חברת יס. להזכיר לכל מי שהצטרף ליס אי פעם בחייו - תיאום עם טכנאי להצטרפות לוקח פחות מ3 ימים. ניתוק - חודש. לטענתם יש להם טווח של 21 ימי עבודה ("ויש באמצע שבועות ול"ג בעומר כך שאין מה לעשות..."). מעולם לא סיימתי כך יחסים עם טעם יותר רע, לא הרגשתי מימי שעושים לי יותר "דווקא" ועל מה?! סחבת לא ברורה שלקוח כבר קיבל את ההחלטה ובחר להתנתק. אפשר להמשיל זאת ללקוח שביקש חשבון במסעדה ועכשיו המלצר בכוונה לא נותן לו את החשבון - ביקשתי את החשבון = אני רוצה ללכת!!!! שתדעו שלפה, אני כבר לא אחזור.
טיפול מיידי של מנהל בכיר בתיאום טכנאי פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב , תגובה:
אני מודה לך על פנייתך ל- yes מיום 18.5.09 בעיניינו של פרגמן (מנוי ע"ש אלקסנגנדלר מרק) ומצרה על החלטתו לסיים התקשרותו עמנו.



ראשית ברצוני להודות למר פרגמן , על שהקדיש מזמנו להעלות על הכתב את הדברים.



yes משקיעה רבות על מנת להעניק ללקוח חווית קולנוע איכותית ומותאמת לכל צופה. אנו פועלים באופן מתמיד להפניית המשאבים הן בתחום המוצר והן בתחום השירות גם יחד.



מבדיקה ברשומות המנוי עולה כי ביום ה- 27.4.2009 התקבלה במשרדנו בקשתך או מי מטעמך הטלפונית (הראשונה) לסיום ההתקשרות מול חברת yes.



עם קבלת בקשה לסיום ההתקשרות עלינו להפסיק את שירותי הצפייה והחיוב בגינם בטווח של 48 שעות ממועד הבקשה או לחלופין בתאריך התואם את בקשת המנוי ולתאם מועד לאיסוף הציוד.



אי לכך שירותי הצפייה למנויי הופסקו ביום ה- 1.5.09 וכן גם החיוב בגינם.



על פי נוהל העבודה לאחר איסוף ציוד הקצה מבית הלקוח מתבצע תהליך גמר החשבון ובאופן אוטומטי מתבצע במנוי זיכוי לחיוב שחויב לחשבון הלקוח החל מ-48 שעות לאחר קבלת בקשת הניתוק.



במקרה דנן חל עיכוב במועד חזרתו של מנהל האיזור על מנת לתאם מועד איסוף ועל כך עמך הסליחה, בפועל שירותי הצפייה לרבות החיוב בגינם הוסרו ביום ה-1.5.09.



נכון למועד מכתבי זה מתואם מועד להגעת נציגנו לאיסוף הציוד ביום ה-4.6.09 בין השעות 1500 ל 1700.

כשבועיים עד חודש ממועד השבת הציוד יערך תהליך גמר החשבון במנוי וכל יתרה אשר עומדת לזכות את חשבון המנוי (עקב הזיכוי שבוצע למנוי) תושב לחשבונך באמצעות אמצעי התשלום אשר היה מעודכן במינוי.

אני מודה לך על פנייתך ומקווה כי בעתיד יבחר מר פרגמן לשוב ולהימנות עם קהל לקוחותינו.



לידיעתך, חברתנו מעמידה לרשותך בנוסף, מענה שירותי וזמין באתר האינטרנט שלנו, בכתובת: www.yes.co.il תודה.





אשמח לעמוד לשירותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה