פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ממיר אצלי שלא רשום ביס ניתן חינם ללא כסף!!!! נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏03 ‏מרץ ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
רחוב היוזמה 6 אזה"ת כפר-סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני חודשים בערך אני מתקשרת כימעט כל שבוע לשירות של יס.הם היון פעמים נציגים ואמרו שהם מצטערים אפילו שכתוב אצלי בחוזה 5 מימריים ואצלהם מופיע רק 4 מימירים לכן הם לא יכולים לתקן לי את המימיר.
פנית אני חושבת 20 פעם לאנשים בשירות וכולם אמרו שמטפלים בזה ואף אחד לא חוזר אלי.היום פנית שוב בתאריך 19/05/09 שוחחתי עם מרינה מצוות לימור ושאלתי את שם מנהל החברה בכפר סבא היא אמרה רגע החזירה אותי על הקו 20 דקות ואז אמרה טוב הנושא שלך עבר לטיפול לוגיסטיקה אני בס"כ מבקשת את שם מנהל החברה למה את לא רוצה להגיד לי רק אחרי שאמרתי לה שאני כותבת תלונה אז היא הסכימה להגיד לי שזה ירון אילון .
אולי משהו פה נורלי יקרה ויבין שאנשים נותנים ממיר חינם ללקוחות והלקוח רוצה להחזיר ואף אחד לא מוכן לקבל חזרה אולי בגלל שזה לא כסף שיוצא מכיסם כנראה שאת זה אני לא ידע לעולם!!!!!
עלבון סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך לחברת yes מיום 31.5.09, בהמשך לפנייתה של הגב' שטרן בנושא אי השלמת טיפול בפניותיה בנושא ציוד, אבקש להשיב ולהתייחס לפנייתה זו.

הגב' שטרן פנתה ל yes בכתב ביום 19.5.09 באופן ישיר בפנייה זהה ובהתאם לכך נערכה בדיקה מקיפה למול רשומות המערכת והגורמים הרלוונטים. ביום ה- 25.5.09 שוחחה עמה נציגה בכירה ממחלקת שרות הלקוחות וטיפלה בפניותיה לשביעות רצונה במועד זה גם נשלח מכתב הכולל את סיכום שיחתם אל הגב' שטרן באמצעות הדואר.



להלן עיקרי תשובתנו כפי שנשלחה אל הגב' שטרן ישירות באמצעות הדואר :



" עם קבלת פנייתך נערכה בדיקה מקיפה ברשומות המנוי ולמול נציגינו שטיפלו בפנייתך.



מבדיקה ברשומות מינויך אני למדה כי פנייתך בנושא אי התאמה של רשומות ציוד הקצה המעודכן במינויך ותקלת צפייה טופלה ובמועד מכתבי זה עודכן הציוד במנוי כך שברשותך קיימים 5 ממירים וניתן שרות טכני לטיפול בתקלת צפייה בביקור נציגנו הטכני בביתך.



צר לי על העיכוב בטיפול ואני מקווה שהטיפול ניתן לשביעות רצונך וכי תיהני משרות ללא דופי בעתיד.



נציגתנו העניקה מחווה שירותית הכוללת אפשרות להזמנת 3 סרטים ללא תשלום (סרטי DvdBox בלבד, לא כולל סרטי ארוטיקה). מימוש ההטבה עד 6 חודשים מיום עידכונה (עד ליום 24.11.09) " .





לשירותך בכל עת,



בברכה,



חברת yes
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה