פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך תלונה 40420 - תגובה לתגובת חברת יס נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אי הדיוק בפרטים נובע מבלבול בחברת יס, ובתוכן הדברים של נציגיהם.אם יש ברשותם הקלטות של השיחות שלי אשמח להוכיח אותם על טעותם. בתאריך 22.4כפי שציינתי בפנייה במקורית, התקשר אלי הטכנאי ב8 בבוקר,כשעתיים לפני מועד הביקור המתוכנן וביקש להגיע. אמרתי לו שהשעה הזו מוקדמת לי ושיגיע כרגיל. לאחר מכן התחלתי להתקשר למוקדי השירות השונים כדי לוודא שיגיע עם ממיר חלופי, ואכן אמרתי שאינני רוצה שיגיע ללא הממיר אך לא ביטלתי את הגעתו!והועברתי לדבר עם הנציג הבכיר איתי כשלאחר נסיונות ההסבר שלי והבקשה לקבלת ממיר אחר שנתקלו בסירוב, סוכם עם אותו איתי שהטכנאי יגיע כמתוכנן לקחת את הממיר ואני אמשיך בטיפול העניין במקביל.בטח שלא סוכם על ביטול הגעת הטכנאי.אבקש הוכחה קונקרטית שהיה ביטול כזה. כמו כן בנוגע לביקור הטכנאי ב2.3, כאמור כאשר ביקש לראות את הממיר ה3, שקיים ברשותנו מאז הצטרפותינו ליס ומאז שהחברה קיימת בכלל,לא ידעה אימי היכן הוא נמצא.כמו כן לא ציין הטכנאי שחובה עליה להציג את הממיר אלא רק ביקש לראות אותו. אם היתה בעיה בזה שלא ראה את הממיר ה3 ,יכלנו לבצע חיפוש מעמיק בבית ולמצוא את הממיר. בכל מקרה התקלה שבגינה זומן הטכנאי היתה לגבי ממיר אחר והוא אף תוקן(נדמה לי שאפילו הוחלף). אי ההבנה בהגעת הטכנאי ב22.4 נובעת מכך שבכל השיחות שעשיתי באותו יום הייתי צריך להסביר את המצב מתחילתו, ואפילו באחת השיחות לאחר שהטכנאי לא הגיע, אמרה לי אחת הנציגות שהיא רואה דווקא שהוא כן היה ואז היא שה לב שהיא מסתכלת על תאריך הביקור הקודם (2.3).אבקש בכל תוקף לבדוק את הקלטות השיחות של אותו יום, ואני עדיין עומד בתביעתי על פיצוי בגין אי הגעת הטכנאי. כמו כן עדיין לא קיבלתי תשובה לגבי אותו ממיר שנלקח לבדיקה,שבועיים אחרי, אני עדיין בלי ממיר ששילמתי עבורו את מלוא המחיר(או פקדון כ400 שקלים) כפי שהיה נהוג בעבר בחברת יס.כמו כן אבקש מחברת יס לבדוק עבורי את אפשרות ההתנתקות מהחברה ללא קנסות או דמי ביטול כלשהם.אני מדגיש שזוהי רק בקשה לידיעת האפשרויות והתנאים ולא בקשה לביצוע ההתנתקות עצמה.
אי הגעת טכנאי,שירות לקוי,אי החלפת ממיר סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך ל yes מיום 1.6.09, בהמשך לפנייתו השנייה של מר זלסקי בנושא טענה לאי הגעת טכנאי ודרישה לפיצוי אבקש להשיב בנושא.



תגובתנו האחרונה בנושא הועברה אליכם ביום ה-5.5.09, תשובתנו בנושא נותרה בעינה למרות פנייתו זו של מר זלסקי.



אחזור ואציין את שנכתב בתגובתנו הקודמת, נציגנו הטכני היה בדרכם אל ביתו של מר זלסקי ביום ה-22.4.09 וטרם הגעתו יצר עמו קשר טלפוני. בשיחה זו שאל מר זלסקי את נציגנו אם במקום הממיר שייאסף יותקן ממיר אחר וכאשר נציגנו ציין שלא ניתן יהיה להתקין כרגע ממיר חלופי ציין הלקוח שאם כך אינו מעוניין שנציגנו יגיע בכלל.



מידע זה נתקבל בבדיקה שערכנו מול נציגנו הטכני אשר היה אמור להגיע לבית הלקוח (ולא מנציגי שרות או קשרי לקוחות במוקדי השרת).



ממיר נאסף מהלקוח ביום ה-5.5.09 ובשיחה מול נציגתנו ביום ה-3.6.09 נערכה בדיקה באשר לאפשרות להתקנת ממיר חדש ונתקבל אישור לביצוע ההתקנה. מועד לביצוע השרות יתואם ע"י נציגינו מול הלקוח בהקדם.



נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.



חברת yes
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה