המשך תלונה 40420 - תגובה לתגובת חברת יס |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אי הדיוק בפרטים נובע מבלבול בחברת יס, ובתוכן הדברים של נציגיהם.אם יש ברשותם הקלטות של השיחות שלי אשמח להוכיח אותם על טעותם. בתאריך 22.4כפי שציינתי בפנייה במקורית, התקשר אלי הטכנאי ב8 בבוקר,כשעתיים לפני מועד הביקור המתוכנן וביקש להגיע. אמרתי לו שהשעה הזו מוקדמת לי ושיגיע כרגיל. לאחר מכן התחלתי להתקשר למוקדי השירות השונים כדי לוודא שיגיע עם ממיר חלופי, ואכן אמרתי שאינני רוצה שיגיע ללא הממיר אך לא ביטלתי את הגעתו!והועברתי לדבר עם הנציג הבכיר איתי כשלאחר נסיונות ההסבר שלי והבקשה לקבלת ממיר אחר שנתקלו בסירוב, סוכם עם אותו איתי שהטכנאי יגיע כמתוכנן לקחת את הממיר ואני אמשיך בטיפול העניין במקביל.בטח שלא סוכם על ביטול הגעת הטכנאי.אבקש הוכחה קונקרטית שהיה ביטול כזה. כמו כן בנוגע לביקור הטכנאי ב2.3, כאמור כאשר ביקש לראות את הממיר ה3, שקיים ברשותנו מאז הצטרפותינו ליס ומאז שהחברה קיימת בכלל,לא ידעה אימי היכן הוא נמצא.כמו כן לא ציין הטכנאי שחובה עליה להציג את הממיר אלא רק ביקש לראות אותו. אם היתה בעיה בזה שלא ראה את הממיר ה3 ,יכלנו לבצע חיפוש מעמיק בבית ולמצוא את הממיר. בכל מקרה התקלה שבגינה זומן הטכנאי היתה לגבי ממיר אחר והוא אף תוקן(נדמה לי שאפילו הוחלף). אי ההבנה בהגעת הטכנאי ב22.4 נובעת מכך שבכל השיחות שעשיתי באותו יום הייתי צריך להסביר את המצב מתחילתו, ואפילו באחת השיחות לאחר שהטכנאי לא הגיע, אמרה לי אחת הנציגות שהיא רואה דווקא שהוא כן היה ואז היא שה לב שהיא מסתכלת על תאריך הביקור הקודם (2.3).אבקש בכל תוקף לבדוק את הקלטות השיחות של אותו יום, ואני עדיין עומד בתביעתי על פיצוי בגין אי הגעת הטכנאי. כמו כן עדיין לא קיבלתי תשובה לגבי אותו ממיר שנלקח לבדיקה,שבועיים אחרי, אני עדיין בלי ממיר ששילמתי עבורו את מלוא המחיר(או פקדון כ400 שקלים) כפי שהיה נהוג בעבר בחברת יס.כמו כן אבקש מחברת יס לבדוק עבורי את אפשרות ההתנתקות מהחברה ללא קנסות או דמי ביטול כלשהם.אני מדגיש שזוהי רק בקשה לידיעת האפשרויות והתנאים ולא בקשה לביצוע ההתנתקות עצמה.
|
אי הגעת טכנאי,שירות לקוי,אי החלפת ממיר |
סוג הנזק : |
|
|
|
|