פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איחור טכנאי - אי מתן פיצוי לפי חוק נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
ב 10.5 נקבע לי התקנת יס, בעקבות מעבר דירה, בין השעות 8-10 . בשעה שמונה וחצי התקשר המתקין ואמר שלא יגיע.
חברת יס נתנה לי פיצוי בעקבות מקרה זה ונקבע לי מועד התקנה חדש ל12.5 בין 8-10 . המתקינים אכן הגיעו בזמן אך לא סיימו את עבודתם והשאירו לי חור בגג מבלי ליידע אותי לפני תחילת ההתקנה.
נאמר לי ע"י המתקינים שייצרו עימי קשר באותו היום אך לא כך קרה. לאחר שיחות ארוכות עם שירות לקוחות ותחנונים רבים נקבע לי המשך התקנה נוספת ביום שיש ה 15.5 בין 8-12!!- התקנה זאת נקבעה עם עודד שהוא אחראי\פקח באיזור מגורי.
בשעה 11:50 התקשרתי לשאול האם הם מגיעים ונאמר לי שיגיעו תוך שעה.
בשעה 12:45 התקשרתי שוב אך לא קבלתי תשובה ברורה מתי הם מגיעים.
בשעה 13:55-14:05 התקשרתי שוב אך מוקד שרות הלקוחות לא היה פעיל ורק שירות טכני ענה לי בטענה שאין מה לעשות כרגע ולהתקשר ביום ראשון. עניתי למוקדנית שאם הם לא מגיעים היום שיגיעו ביום ראשון לניתוק.
הטכנאים הגיעו לאחר 30-40 דקות ב 14:40 לערך וסיימו את ההתקנה.

שוחחתי עם אסך מקשרי לקוחות ביום ראשון 17.5 על מנת לקבל פיצוי, אסף לאחר שיחה מייגעת הסכים לפיצוי על סמך חוק טכנאים אך רק ל 130 ש"ח.
עניתי לו שזה לא מקובל עלי ושלפחות ייתן לי פיצוי על סך 300 ש"ח בשירותים.
סיכמנו את ערוץ בייבי חינם למשך שנה - סך של 160 ש"ח ושאלתי מה עם הייתרה, ולא הגענו להסכמה לגביה.
הצעתי את אותו פיצוי שניתן לי בתחילת השבוע ואסף אמר לי שיחזור אלי תוך 48 שעות.
ביום שלישי 19.5 התקשרתי ליס והם סירבו לתת לי פיצוי כלשהוא בטענה שזה שיפוץ פיקטיבי ?!!?
אני לא מבין למה זה צריך לעניין אותי, אני קבעתי עם נציג יז (עודד) התקנה בין שעות מסויימות אך יס מתנערת בבוטות מאחריות ומשנה את דעתה כל יום!


Pיצוי כספי בהתאם לחוק פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך לחברת yes מיום 31.5.09, בהמשך לפנייתו של מר בס בנושא איחור טכנאי אבקש להשיב ולהתייחס לנושא הנדון בפנייתו.



אבקש לציין כי yes, כמו רוב החברות נותנות השירות בארץ, נוהגת על פי המקובל ומתאמת ללקוחותיה חלון זמן גמיש, המאפשר לנציג החברה לסיים טיפול בלקוח אחד ולהגיע בזמן שנקבע, בטווח חלון הזמן, לביתו של הלקוח הבא אחריו. למרות זאת, ייתכנו לעיתים איחורים או שינויים שאינם תלויים בטכנאי או בחברה (התקנה או תיקון שהתארכו מעבר לצפוי, עומס בדרכים, שינוי בתכנית העבודה ועוד).



חלון הזמן הוא בטווח של שעתיים בלבד.



לאחר בדיקה מקיפה שנערכה, במקרה הנדון בפנייתו של הלקוח תואם שרות להגעת צוות לתיקון והשלמת התקנה שבוצעה במעבר דירה ביום ה-15.5.09 בין השעות 10.00 ל 12.00 , במועד זה לצערי חל איחור ונציגנו הגיע בשעה 14.30 לערך.



אנו מעבירים התנצלותנו בגין ההשתלשלות שלעיל, בהתאם לשיחתו האחרונה של מר בס עם נציגנו ביום ה-20.5.09 אושר הענקת מחווה בגין האיחור ובחשבונית חודש יוני 2009 יופיע זיכוי בשווי עלות המנוי החודשי לחודש אחד, זיכוי בסך 240 ש"ח.



בברכה,



חברת yes
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה