פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי,טעות של חברת יס וחוסר רצון לטפל בה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אנו לקוחות של יס כ10 שנים.בתאריך 4.02.2008 חידשתי מנוי בחב' יס לשנה נוספת,אשר חבילה כללה שירותי טלוויזיה ותשתית לאינטרנט דרך חב' בזק.כעבור כחודש גיליתי כי חב' יס לא העבירה את פרטי לחב' בזק לצורך חיבור לאינטרנט.לאחר מספר רב של שיחות למוקד, הביעה טופלה רק ב11.03.08. בתאריך 4.02.2009 החלטנו לסיים התקשרות עם חב' יס לאחר שהסתיים החוזה.להפתעתי גיליתי כי ההתחייבות לאינטרנט עדיין לא הסתיימה וחב' יס תחייב אותי בקנס התנתקות (במקום התנצלות) בגין טעות אשר ביצעה ע"י יס בשנת 2008 ולא חיברה אותי בזמן לשירותי אינטרנט.פשוט חוצפה: גם לא השלימה תהליך חיבור באופן תקין וגם רוצים לחייב אותי בסכום של כ400 ₪ קנס. כאשר גיליתי זאת,ביטלתי במיידי את ההרשאה לחב' יס בבנק ובעקבות זה קיבלתי מכתבי איום (במקום התנצלות ) מחב' יס כי יעבירו את הטיפול למח' משפטית. בנוסף, המציאו כל מיני חובות על שירות DVD MAX,אשר קיבלנו בזמנו כמתנה ללק' נאמנים .וכל זה לאחר עשר שנות חברות בחברה,אין גבול לחוצפה ,רמת השירות ביס מתדרדרת משנה לשנה וזאת אחד הסיבות שגרם לנו לעזוב. אם היה לנו כוונה בעתיד אולי לחדש את הקשר אם יס,אז לאחר התייחסות מזלזלת זאת ,ירד מדעתנו לחשוב על זה.
כספי סוג הנזק :
לבטל במיידי את כל הקנסות וחיובים,פיצוי פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב , תגובה:
אני מודה לך על פנייתך מיום 31.5.2009 בעניינו של מר קוגן.



yes מצרה על בחירתו של מר קוגן לסיים התקשרותו עמנו.



בהתאם לרשומות מערכת החברה נמצא כי מר קוגן סיים התקשרות עמנו וחשבונו לא חויב בגין החזר עלות הטבה וזאת בהתאם לפנייתו ולבדיקת נציגי החברה.



נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה