שירות לקוי,טעות של חברת יס וחוסר רצון לטפל בה |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אנו לקוחות של יס כ10 שנים.בתאריך 4.02.2008 חידשתי מנוי בחב' יס לשנה נוספת,אשר חבילה כללה שירותי טלוויזיה ותשתית לאינטרנט דרך חב' בזק.כעבור כחודש גיליתי כי חב' יס לא העבירה את פרטי לחב' בזק לצורך חיבור לאינטרנט.לאחר מספר רב של שיחות למוקד, הביעה טופלה רק ב11.03.08. בתאריך 4.02.2009 החלטנו לסיים התקשרות עם חב' יס לאחר שהסתיים החוזה.להפתעתי גיליתי כי ההתחייבות לאינטרנט עדיין לא הסתיימה וחב' יס תחייב אותי בקנס התנתקות (במקום התנצלות) בגין טעות אשר ביצעה ע"י יס בשנת 2008 ולא חיברה אותי בזמן לשירותי אינטרנט.פשוט חוצפה: גם לא השלימה תהליך חיבור באופן תקין וגם רוצים לחייב אותי בסכום של כ400 ₪ קנס. כאשר גיליתי זאת,ביטלתי במיידי את ההרשאה לחב' יס בבנק ובעקבות זה קיבלתי מכתבי איום (במקום התנצלות ) מחב' יס כי יעבירו את הטיפול למח' משפטית. בנוסף, המציאו כל מיני חובות על שירות DVD MAX,אשר קיבלנו בזמנו כמתנה ללק' נאמנים .וכל זה לאחר עשר שנות חברות בחברה,אין גבול לחוצפה ,רמת השירות ביס מתדרדרת משנה לשנה וזאת אחד הסיבות שגרם לנו לעזוב. אם היה לנו כוונה בעתיד אולי לחדש את הקשר אם יס,אז לאחר התייחסות מזלזלת זאת ,ירד מדעתנו לחשוב על זה.
|
כספי |
סוג הנזק : |
לבטל במיידי את כל הקנסות וחיובים,פיצוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|