פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
yes max hd בעלות של 19.90 ש"ח נושא התלונה:
עמל אבירם שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כ 4 שבועות לערך פורסם על ידי חברת יס הצעה לקבלת יס מקס HD בעלות של 19.90 ש"ח ללקוחות בעלי ממיר יס מקס קיימים. פנינו באותו היום לקבלת המוצר, אך לדאבוננו הוסבר כי המבצע עדיין לא נכנס לתוקף והציעו לרכוש בעלות מלאה של 59 ש"ח לטענתם יצרו עמנו קשר ברגע שהמוצר יהיה רלוונטי. כאמור פניינו לפני שבועיים לערך בבקשה לקבל את המוצר בשנית ושוב הוסבר כי יצרנו איתנו קשר כיוון שהמבצע אינו תקף לגבינו כעת. מאז לא התקבלה שום פנייה משירות הלקוחות של חברת יס. אי לכך אנו נפנה לחברה מתחרה כיוון שבעוד חודש בדיוק נסיים את התחייבות לחברת יס. חבל!!!!
כספי סוג הנזק :
קבלת המבצע האמור בקרוב טרם פנייתנו לחברה מתחרה פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב , תגובה:
אני מודה לך על פנייתך מיום 31.5.2009 בעניינו של מר עמל.

yes, מספקת שידורי טלוויזיה רב ערוציים, וגם שירותים נוספים אותם אנחנו (yes) מספקים על פי הרישיון שניתן לנו בהתאם לחוק הבזק, התשמ"ב -1982.

כפי שבוודאי ידוע לך, yes מציעה מגוון של מבצעים ללקוחותיה. המבצעים השונים, מתעדכנים ומשתנים על פי מועדים קבועים מראש, כדרכם של מבצעים. בכל תקופה, מוצעים על ידי yes, ללקוחותיה החדשים והקיימים, מספר מסלולים שונים לבחירתם. כל מבצע ומסלול כולל בתוכו הטבות שונות בהתאם לתנאיו.



ממיר yesMaxHD הוא הדור המתקדם ביותר של הממירים, בעל יכולות הקלטה וצפייה בערוצי ה-HD. בנוסף, הכפלנו את נפח הזיכרון של הממיר ושדרגנו את ממשק המשתמש.



לקוח אשר רכש בעבר ממיר מסוג yesMax ונמצא בבעלותו לא יוכל, נכון למועד זה, להחזיר את הממיר .



באפשרותו של מר עמל להזמין את ממיר ה-yesMax בשכירות חודשית בסך 59.9 ש"ח לחודש ובהתאם למדיניות החברה ונספח תנאי מבצע.



אנו מתנצלים בפני מר עמל על השירות אשר הוענק לו, וכפי שעולה מפנייתו ומאחלים לו ולבני ביתו המשך צפייה מהנה.



נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה