פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש וטרטור נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏20 ‏מאי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
*2080 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הסיפור מתחיל בנובמבר 2008 כאשר החלטנו לצמצם בעליויות הטלויזיה ולהקפיא את המנוי (לא להתנתק) לתקופה מוגבלת בשל קשיים כספיים
התקשרתי לחברת YES וביקשתי להקפיא את המנוי מכיוון שיש לי YESMAX לא רציתי לשלם סתם עבור אי שימוש במכישר אך בכל זאת הוזלה משמעותית בסכום החודשי. יס מסרו לי שאוכל לקבל הקפאה מכייון שאני לקוח מסודר וטוב ואני איתם כבר 9 שנים ויותר מאפשרים לי הקפאה בשמחה עד לחודש מרץ ,מסרתי למוקדן שאני רוצה לתקופה ארוכה יותר מסר לי בתגובה שאוכל לעשות זאת בבוא המועד ולהגיש שוב בקשה להקפאה,הגשתי את הטפסים ויצאנו לדרך היינו בהקפאה עד לתחילת מרץ שבה יצרנו קשר וביקשנו שוב לחדש את ההקפאה ולהשאר עדיין בYES (יש לציין שבתקופת ההקפאה אנחנו משלמים עדיין עבור שירותי מינימום וכעל מנוי YESMAX שמסתכם בערך ב60 ש"ח לחודש השירות לא בחינם)
במוקד YES מסרו לנו שכבר ניצלנו הקפאה (הקפאה=ערוצים 10,22,23,11)ולא נוכל שוב לנצלה ופנינו למנהל שירות הלקוחות בשם אבי שגם נתן את הפלא שלו ואמר לנו שהוא מטפל ושאנחנו נהיה בהקפאה עד ל3/7 2009 ובכדי שלא יהיו לנו "בעיות גבייה" שלמו לי עכשיו את הסכום מראש וכך נפתור את הבעיה כל זאת מתואם עם מחלקת הכספים של YES )YES מתיימרת לתעד שיחות ולרשום הכל ברשומות שלה אך מכאן הכל מתחיל) לאחר חשבועיים בתחילת אפריל קיבלנו חשבון של מעל 150 ש"ח התקשרתי מיד לשירות לקוחות ושאלתי אותם מה קורה נאמר לי הסתיימה ההקפאה ולכן אתה מחוייב לשלם על החלק היחסי שבין סיום ההקפאה שהסתיים ב11/3 ועד לתחילת החודש דרשתי מייד שוב לדבר עם מנהל שירות הלקוחות העבירו אותי מאחד לשני וכל זאת בשיחות של 40-45 דקות בכל פעם ,תוצאת השיחה "אין אפשרות לעשות שוב הקפאה .."
אבל סגרו איתי כבר ושוב אתם חוזרים על זה כמו תקליט שבור ?
אין מה לעשות ...
דרשתי מנהל בכיר ושוב העבירו אותי מאחד לשני בטענה שהם מנהלים .
לפתע בסוף השיחה נאמר שנפלה טעות והכל בסדר
הייתי רגוע טעויות קורות והמשכתי בחיי להנות מ4 ערוצים נבחרים
אתמול שלפתע ראיתי שאני לא מחובר הרמתי שוב לשירות לקוחות נמסר לי
כן אדוני ניתקנו אותך כי אתה לא בהקפאה ...
הייתי בשוק הרי כבר סידרנו זאת ואני לא מתכוון לעבור את מסכת ההתעללות הזאת דרשתי בסיבה ?
והועברתי למחלקת כספים שם ענתה לנו שימרית שאמרה שתסדר ועד הערב יהיה לכם את הערוצים שלכם הגיע הערב ומה התוצאה ?
כלום "התקשר ל*2080"
התקשרתי שוב לשירות לקוחות וניסיתי להבין למה ושוב נאמר לי שאני לא בהקפאה ושאין לי הקפאה ולכן נותקתי ניסיתי להסביר בכל זאת למוקדנית
אך היא לא הרפתה ומסרה לי שהאופציות שלי הם חבילה או ניתוק
כמובן שנבחר בניתוק אחרי שירות לקוחות כזה זה עניין עקרוני
איך לא עומדים במילה שלהם
למה דברים לא מתועדים אצלהם
איך מנהל שירות לקוחות מבטיח משהו או מנהל כספים וזה לא רשום ולא מבוצע ?
באיזה סיבה לקוח נמצא בזכוות של 160 ש"ח אצל חברה כלשהיא מבלי שקיבל שירות עבור התשלום ?
תמוהה ??
ששאלתי אותה אז איך זה הגיוני שאני בזכות ענתה לי אתה צודק אינני יודעת מדוע גבו ממך יותר הסברתי לה שהמנהל שירות לקוחות אמר לי שהוא לוקח מראש על כל התקופה של ההקפאה החוזרת אך היא אפילו לא מצמצה ושמה אותי בהמתנות במשך 48 דקות לסרוגין !!
לסיכמו של עינין אל תכנסו לנישה של התחייבות או להתקרב לחברת YES
כנראה שמדובר בעושקי כסף ובמפרי חוזים ובאנשים לא אמינים ולא ישרים שמועסקים שם
בזיון
עוגמת נפש סוג הנזק :
המשך הקפאה עד ה3/7 כפי שהובטח לי לאחר מכן אין לי בעיה להמשיך בחבילה פיצוי עבור כל הימים בהם אני לא נמצא עם שידורי YES ושיחות הטלפון והזמן שבוזבז או ביטול המנוי ללא דמי ביטול או דמי התחייבות כלשהם פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך מיום 31.5.09 בעינינו של מר ינקוביץ.



חברת yes פועלת באופן מתמיד למען שיפור השירות ואיכותו על מנת להביא לשביעות רצון לקוחותיה.



ביום 1.6.09 שוחחה הגב' יפית עם נציגנו וסוכם עימה על הקפאה נוספת לחודשיים

מיום 2.6.09- 2.8.09 בהתאם לנוהל ההקפאה בחברתנו, ולטופס אשר חתמה עליו.



בברכה

חברת yes
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה