פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנתקות מהחברה יס נושא התלונה:
קוטן דויד שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש מרץ התנתקתי מחברת יס , מחודש מרץ ועד 11/6 אין באפשרות החברה לשלוח נציג לקחת את המכשירים O.K לאחר חודש אני רואה חיוב של יס אמרתי טוב אולי גמר חשבון לא התייחסתי אחרי חודש נוסף שוב עוד חיוב מה קורה פה
התקשרתי ליס ונציגה אמרה לי שעד 11/6 סגירת חשבון שזה שלושה חודשים נוספים הם מחייבים את הלקוח ובסגירת חשבון הם יזכו אותי .
עכשיו אני שואלת הם אלא שלא יכולים להגיע לקחת את המכשירים למה אני צריכה להמשיך ולשלם איזה חוצפה זאת לקחת כסף מאנשים תקופה של 3 חודשיים פשוט גנבה אני מצטערת שההיתי לקוחה שלכם ובחיים לא תזכו לראות אותי או את בני משפחתי וקרובי בשירות חברתכם השיקרית והנוכלת
גנבים סוג הנזק :
החזר כספי במיידי ולקיחת המכשירים מביתי פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך מיום 26.5.09 בעיניינו של מר קוטן.



כבר בפתח הדברים, אציין כי yes מצרה על החלטתו של מר קוטן להתנתק משידורינו וזאת מטעמים השמורים עמו.



מבדיקה ברשומות המנוי של מר קוטן, עולה כי בתאריך 25.3.09 התקבלה בקשתו הראשונה של מר קוטן לסיום התקשרותו עם חברתנו.



בטעות שנפלה בתום לב, תהליך זה לצערי לא בוצע בשלמותו במקרה הנדון על כך אנו מתנצלים.



אי לכך שירותי הצפייה למינויו של מר קוטן היו אמורים להיפסק ביום ה- 27.3.09 וכן גם החיוב בגינם.



מיד עם קבלת פנייתך חשבונו של מר קוטן יזוכה בעלות צפייה בגין התקופה החל מיום ה 27.3.09 ישירות לכרטיס האשראי המעודכן ברשומתנו .



הריני לעדכנך כי תואם איסוף ציוד הקצה מביתו של מר קוטן ביום ה- 11.6.09.



אני מודה למר קוטן על פנייתו ומקווה כי בעתיד יבחר לשוב ולהימנות עם קהל לקוחותינו.



אשמח לעמוד לשרותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה