פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שקר בזמן הצטרפות לחברת יס נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחצי שנה כשהתחברתי לחברת יס,הובטח לי במסגרת המבצע שאשלם 240 ש"ח לחודש למשך 3 שנים תמורת החבילה+ערוץ ג'וניור לחצי שנה חינם+סרט במתנה כל חודש.
משום מה חברת יס מתכחשת לעניין ואינה רוצה לעמוד בהתחייבויותיה.
לטענתה אין זכר לדברים שאני אומרת,כאילו שהייתי ממציאה כזה מבצע...
בקיצור עובדים על אנשים.כשביקשתי את החוזה עליו חתמתי,כל שקיבלתי בדאר היה חוזה ריק,שאינו מהתקופה של המבצע וכמובן שאינו חתום ע"י אף אחד..ריק לחלוטין. אבקש לבדוק את העניין בבקשה..אני מתארת לעצמי שיש עוד כמה פראיירים כמוני..
כספי סוג הנזק :
פיצוי הולם,מתן כל ההבטחות שהובטחו בזמן חתימת החוזה.אני רוצה לראות את החוזה המקורי בבקשה. פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב , תגובה:
אני מודה לך על פנייתך מיום 26.5.2009 בעניינה של גב' בר יוסף.



בהתאם לרשומות מערכת yes נמצא כי הגב' בר יוסף הצטרפה לשירותינו ביום 12.11.2008 בהתאם לתנאי מבצע הכרות ללקוחות חדשים הכולל את חבילת הבסיס + מסלול TOP + yesMax למשך 3 שנים ראשונות במחיר 245 ש"ח ולמשך 2 שנים נוספות במחיר 325 ש"ח ובהתאם לנספח תנאי מבצע אשר הובא לידיעתה ולאישורה.



ביום 17.11.2009 זוכה חשבון המנוי באופן חד פעמי ומראש בסך 41.70 ש"ח בגין עלות ערוץ ג'וניור למשך שלושה חודשים וכמוסכם עמה.



נודה לגב' בר יוסף באם תעביר לידינו את כל המסמכים הקיימים בידה והמעידים על ההבטחות אשר הועלו על ידה לבדיקה נוספת



נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה