|
|
|
|
|
|
טעויות קריטיות ויחס נוראי |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
איסקוב 2/2 לוד |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
התחברתי ליס לפני חצי שנה ובקשתי 3 ממרים
לאחר שיחה לא נעימה עם אחת הפקידות הסבירה לי שקיבלתי 4 ממרים ,ב7/4/09 ביקשתי טכנאי שיבוא ויבדוק את מס הממרים ועד היום לא מצאו לנכון לטפל בבעיה
ביקשתי להתנתק טוענים שבלתי אפשרי מאחר ויש בעיה
מה עלי לעשות ?איך מסיימים את הקשר הלא נעים איתכם
הפקידות שדיברתי איתן הן שני ואורטל, שאורטל לא נעימה כלל וכלל
מיותר לציין שבקשתי לדבר אם סמכות יותר גדולה לא איפשרו לי
אןדה לכם באם תפתרו לי את הבעיה אחת ולתמיד
תודה רונית שגב תז 51367613
|
|
|
|
|
|
|
|
Yes (יס) שירות לקוחות
, תגובה:
|
חברת YES |
שם ותפקיד: |
שלום רב, |
תגובה: |
קיבלתי בתודה את פנייתך ב- 31.5.09 ואני מודה לך על כך .
מבדיקה ברשומותינו מאוקטבים במנויה של גב' שגב 4 ממירים בניגוד לטענתה שיש 3 ממירים .
ביום 3.6.09 ביקש טכנאי בביתה ולאחר בדיקת התאמת הציוד נמצא כי יש חוסר בממיר .
ביום 25.1.09 הוסבר מנויה של גב' שגב להתחייבות בת 36 חודשים ( להלן שלוש שנים ) , דמי עלות ההטבה הינם בסכום של 629 ש"ח .
בברכה ,
חברת yes
|
פתרון: |
|
|
|