פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הגעת טכנאי נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
היום 25/5/09 היה אמור להגיע טכנאי יס ולא הגיע, החברה טוענת שהטכנאי התקשר ולא מצא את המקום ,אני הפסדתי חצי יום עבודה כדי להגיע מוקדם לבית בישביל הטכנאי ואף אחד לא התקשר ולא השאיר הודעה בטלפון ,כבר מיזה יותר מ3 חודשים אני סובל מצפיה ביס בלתי ראויה לכל הדעות,תמונה קופצת ,מסך שחור ,ישנם ערוצים שבכלל לא פועלים. לפני כחודש ביקר אצלי טכנאי שהצליח לסדר את הבעיה לתקופה מאוד קצרה והבעיה חזרה בשנית. בשיחה עם יס נציג השירות הביע זלזול בבעיה ואמר שהוא לא רואה סיבה למה בכלל אני אמור לקבל פיצוי כל שהוא אך למרות זאת נתן כ"טובה" כמה סרטים בחינם. כשביקשתי להתנתק טענתם שאני בהתחיבות ליס ואני צריך לשלם יותר מ300 שח דמי יציאה. לא מובן לי למה אני צריך לשלם בגום זה כשברצוני להתנתק מיס בגלל בעיות של צפיה בלתי נסבלות ואי טיפול רואי מאכזב וכושל בבעיות של הלקוח שמשלם כל חודש בחודשו ,רק החצי יום עבודה שהפסדתי בגלל הטכנאי שלא הגיע ועוד לדעתי משקר ואומר שהוא לא מצא את המקום וגם התקשר והשאיר הודעה ..מה שלא קרה.. גרם לי בנוסף לעוגמת נפש להפסד של יותר מהדמי התנתקות שהם מבקשים.
עוגמת נפש סוג הנזק :
התנתקות מיס ללא קנס או פתרון מידי של התקלה ופיצוי ראוי פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אנו מודים לך על פנייתך לחברתנו בעניינו של מר בן דוד.



ראשית ברצוני להודות למר בן דוד, על שהקדיש מזמנו להעלות על הכתב את הדברים.



בתאריך 16.04.09 פנה מר בן דוד ל-yes בנושא הפרעות צפייה בביתו, לאחר בדיקות טכנאי השירות נמצא כי על מנת לפתור את ההפרעות לצפייה יש צורך בהזזת

בהעתקת צלחת הלוויין ממקומה. לפיכך, בתאריך 26.05.09 ובתאריך 27.05.09 הגיעו טכנאי השירות לכתובת המנוי, אך לא איתרו את מר בן דוד או מי מטעמו.



בתאריך 03.06.09 בעקבות פניית מר יאיר בן דוד בנו של מר ישי בן דוד לאתר תלונה, טופל מר בן דוד על ידי נציגתנו מפניות הציבור ובתאריך 09.06.09

בוצעה הזזת הצלחת לשביעות רצונו של מר בן דוד.



כמו כן, זוכה חשבון המנוי החל מתאריך 16.04.09 ועד לתאריך 09.06.09 בגין תקלות הצפייה.



בברכה yes
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה