פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת זיכוי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב.
אני פשוט לא מבינה למה כל כך מסובת לקבל החזר כספי המגיע מהחברה???
הייתי לקוחה של חברת הוט,החלתתי לעבור ליס,הנציג אשר צירף אותי אמר לי כי אני לא צריכה לעשות שום דבר וש יס מנתקים אותי מהוט..כמןבן לא סמכתי עליהם פניתי להוט וביקשתי שיהספו את הציוד שלהם,לאחר מספר חודשים קיבלתי מכתב מעו"ד של הוט כי לא שילמתי את כנס היציא מההיתחייבות,כמובן שילמתי אותו ישר+שילמתי לעו"ד עוד 300+ ש"ח ולהוט 500 ש"ח ס"ך 800+ ש"ח.
שלחתי לחברת יס אין ספור פקסים עם חשבונית התשלום אך עד היום ללא מענה..עוד מעט כבר שנה ועדיין שום דבר לטענתם כל הפקסים שלי לא התקבלו,וטענתם האחרונה כי הם קיבלו את החשבונית אך לא מגיע לי החזר כי הוט זיכוי אותי על חיובים כפולים...מי דיבר בכלל על חיובים כפולים???
לטיפולכם.
כספי סוג הנזק :
אני רוצה לשמוע את השיחה המוקלטת עם הנציג אשר צירף אותי,לקבל את הזיכוי פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
קיבלתי בתודה את פנייתך מיום 31.5.09 בעיניינה של גב' רוסנוב .



נשמח אם גב' רוסנוב תעביר לידנו באמצעות פקס שמספרו - 09-7616193, בהקדם חשבונית תשלום על שמה, המעידה על תשלום דמי יציאה של הוט , על מנת שנוכל להמשיך הטיפול בעניינה.



בברכה ,

חברת yes
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה