פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפרת אמון נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש נובמבר אחרי מסכת ייסורים שעברנו עם חברת "הוט" החלטתי לנתק את סבתי מחברת הכבלים "הוט" ולחברה לחברת YES.
דיברתי עם נציג בשם אלי כאשר 3 פעמים שאלתי אותו על כך שאם אני המלצתי על סבתי מגיע לי זיכוי של 100 ש"ח במבצע "חבר מביא חבר".
אלי אמר לי שכמובן כי היה להוט למכור.
אלי פקסס לי את כל הטפסים - אני חתמתי עליהם והחזרתי לו - כשהתקשרתי לוודא שקיבל את הטפסים הזכרתי לו בשלישית - את הזיכוי של המאה שקלים שמגיע לי וכמובן שוב נעניתי ב"ברור, עדכנתי את זה כבר". עד לרגע כתיבת התלונה לא קיבלתי אף זיכוי.
YES טוענים כי לא מצוין בפניהם כי היא הגיעה דרכי ואין להם מה לעשות. כמובן זה אחרי מסכת התקשרויות שבה מבטיחים כי יחזרו עם תשובה ואף אחד לא חוזר.
אם אתם טוענים שהשיחות מוקלטות - אז ראוי שתבדקו גם את הבטחות הנציגים שלכם.
מעבר לכך, אני זאת שחתומה על טופס ההצטרפות של סבתי אז כיצד אתם טוענים שלי אין נגיעה בדבר. יש לטפל משמעית בנציג הזה שהיה בעל מוטיבציה גבוהה כאשר ראה כנגד עיניו את העמלה שהוא הולך לקבל על חשבון גבי אך לא טרח למלא את התחיבויותיו כלפי.
אין לי מילים לתאר את אכזבתי מחברתכם, במיוחד לאור העובדה שאף אחד לא טורח לברר איתי את העניין לעומק.
תבדקו את הטפסים ותראו שאני זאת שחתומה עליהם ולכן אין ספק שאכן מגיע לי להיות זכאית לקבל את מבצע "חבר מביא חבר".
אין לי ספק שלמרות האהבה הרבה שיש לי לתכנים של חברת "יס" לא אתחבר בשנית לאחר תום ההתחייבות שלי אליכם.
אני לקוחה בת 5 שנים ששכנעתי את כל בני משפחתי וחבריי להצטרף אליכם ופשוט עוגמת נפש כזאת, לא האמנתי שיכולה לקרות מול חברה במעמדכם.
אם אני לא יכולה לסמוך על נציג שלכם שמבטיח לי מספר פעמים שהכל בסדר- איך אני יכולה להתקשר עם חברה כזאת בשנית ?
עלבון סוג הנזק :
פיצוי כספי וטיפול משמעתי בנציג מכירות פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך לחברתנו מיום ה- 31.05.09, בהמשך לפנייתה של הגב' מירית בנושא הבטחת זיכוי בסך 100 ש"ח בגין הטבת "חבר מביא חבר".



מבדיקה שנערכה ברשומות המנוי עולה כי ביום 2.6.2009 זוכה חשבון המנוי על שם הגב' מירית בסך של 100 ש"ח הטבת חבר מביא חבר.



נשמח לעמוד לשירותך בכל עת.



בברכה,



חברת yes.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה