פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אין פיתרון נושא התלונה:
חזום שרון שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
קודם כל תודה.
שוב אני כותב לכם.נכון ליום שבת 30/05/09 לא רואים טוב יש שלג וגלים
בתשובה מחברת יס ישלחו נציג בחיר מתלונה 40379
לא שלחו ולא יצרו קשר אני טלפנתי כמה פעמים היה נציג שחשב שאני
מנצל את יס ורוצה פיצוי גדול מידי (מימיר HD או יס מקס) מימרים חזקים לפלזמה
ושוב לא רואים טוב ואין פתרון לבעיה הכסף יורד כל חודש ואין תמורה!!!

תודה לצרכנות הוגנת
וליס תיתבישו גם בתשובה לתלונה 40379
יש שם דברים של שקרים זה לא מוסיף לשם שלכם.
מהיושר המברג חזר בזה יס עמדו...














עוגמת נפש סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך ל yes מיום 1.6.09, בהמשך לפנייתו של מר חזום מיום ה-30.5.09 בנושא תקלות צפייה ושרות טכני שלא סופק אבקש להשיב ולהתייחס לנושא הנדון בפנייתו.



ביום ה-7.6.09 הועברה הפנייה שנית למנהל הטכני האזורי אשר יצר קשר טלפוני עם הלקוח ותאום להגעת נציג טכני בכיר לביתו.

ביום ה-8.6.09 ביקר בבית הלקוח טכנאי בכיר, נערכה בדיקה מקיפה ולא נמצאה כל תקלת צפייה אשר קשורה לציוד הקצה שלנו, לתשתית שלנו ולחיבורים.



אנו מקווים שהטיפול ניתן לשביעות רצונו של מר חזום.



לאור העיכוב במתן השרות הוענקה ללקוח הטבה הכולל זיכוי כספי למנוי בשווי עלות שירותי הצפייה לתקופה בת חודש, זיכוי בסך 219 ש"ח.





בברכה,



חברת yes
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה