פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הגעת טכנאי לאיסוף ציוד וסרוב לתשלום פיצוי נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 8.3.09 היה אמור להגיע לביתי טכנאי לאיסוף ציוד. המועד תואם כחודש מראש ואני נערכתי בהתאם והמתנתי בביתי לבואו. הטכנאי לא הגיע. מיס לא יצרו עימי כל קשר. כשלושה שבועות לאחר מכן פנו אלי מיס על מנת לתאם מועד חדש לאיסוף. באותה שיחה דרשתי לקבל פיצוי בהתאם לחוק על אי הגעת הטכנאי בפעם הקודמת. בקשתי נדחתה בטענה שאיסוף ציוד אינו נחשב לצורך מתן פיצוי במקרה של אי הגעת טכנאי. בתאריך 16.4.09 פניתי בפקס למחלקת פניות ציבור בדרישה לקבל את הפיצוי המוגדר בחוק, בתאריך 4.5.09 שלחתי תזכורת נוספת היום 31.5.09 שלחתי תזכורת שלישית למותר לציין שלא קיבלתי כל תגובה, אפילו לא שמכתבי התקבל ומטופל.
עוגמת נפש ועלבון סוג הנזק :
תשלום פיצוי בסך 600 ש"ח כמוגדר בחוק פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך מיום 2.6.09 בעניינו של מר שמחון.



בהתאם למידע שבידנו, ביום 8.3.09 תואם מועד לאיסוף ציוד הקצה מביתו של הלקוח ,במועד זה, כאמור לא היה מענה בביתו של מר שמחון ולכן הוצאה שיחה לנייד עם קידומת 054 , ובשיחה הטלפונית עם הגב' מיקה תואם מועד חדש ליום- 2.4.09 .



על פי רשומותינו אין תיעוד לפנייתו של מר שמחון לפניות הציבור ב- yes בתאריכים 16.4.09 ו- 4.5.09 .



נשמח לעמוד לרשותך בכל עת



בברכה

חברת yes
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה