פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קבלת הממיר בחזרה נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 01.06.09 הגיע אלי הביתה טבנאי כדי להחליף לי את הממיר שיש לי בבית בממיר "מקס" אני לא הייתי בבית רק בעלי והוא לא ידע שרצוני להשאיר את הממיר בבית והוא נלקח ע"י הטכנאי, התקשרתי היום למוקד וביקשתי להחזיר לי את הממיר משום שיש לי טלביזיה נוספת בבית ואני מבקשת לחבר אותו לממיר
מבקשת לציין שאת הממיר הזה רכשתי בפיקדון ואני לא משלמת עליו דמי שכירות לכן פניתי כדי להחזיר לי אותו הם הסכימו בתמורה לתשלום של טכנאי על סך של 150 ש"ח סירבתי משום ששילמתי כבר אתמול לטכנאי שלקח אותו אבקש לבדוק את הנושא ולאשר לי לקבל חזרה את הממיר ללא עלות הטכנאי לא אמור לבצע שום עבודה אצלי יש לי קו לממיר.
אשמח לקבל תשובתכם בהקדם
תודה מראש
חיים יעל ת.ז. 54003272
עוגמת נפש, סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך ל-yes מיום 7.6.09 בעניינה של הגב' חיים.



הריני לעדכנך, כי ביום 7.6.09 שוחחה עמנו גב' חיים טלפונית, במהלך השיחה כאמור תואם טכנאי להוספת ממיר וזאת בתשלום - 50% הנחה בלבד ממחיר ההתקנה,כאמור ובנוסף הוענק לה הטבה של 3 קופוני סרטים במנוי בהזמנה אישית מספריית ה- DVDBOX בתוקף עד 7.6.2010.



בברכה,

חברת yes
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה