פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך לתלונה 40420:האשמת שווא, אי רצון להודות בטעות החברה,אי רצון לפצותde נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
המשך לתלונה 40420. עד לתאריך 2.6 לא התקבלה תגובה מיס
.ב2.6 התקשרתי לחברה כדי לברר למה עוד לא הוחזר הממיר היה בבדיקת מעבדה במשך יותר מחודש בחשד שהיה בו שימוש לא חוקי.דיברתי עם נציגה בשם הודיה, היא בררה את העניין עם האחראי על הממירים-איציק-וחזרה אלי עם תשובה שאפשר להחזיר לי את הממיר וקבעה לי טכנאי להתקנתו ב16.6. ביקשתי בכל זאת לדבר עם איציק כדי לקבל הסבר על הטעות שנעשתה ביס, ולבקש פיצוי על כך ועל כך שהממיר הוסר מביתי למשך יותר מחודש כאמור,לשווא.נאמר לי שאיציק יחזור אלי.
3.6 - איציק לא חזר אלי,התקשרתי למוקד לבקש לדבר איתו.דיברתי עם יאנה,היא בררה עם איציק ואז קיבלתי תשובה מפתיעה-הממיר לא יוחזר אלי,וגם לא אוכל לדבר עם איציק.ביקשתי אחראי. דיברתי עם תהילה -אחראית קש"ל- שבררה את הנושא עם איציק והם החליטו ביחד שכן יוחזר לי הממיר ו"אפילו ללא דמי התקנה".ביקשתי שוב לברר את הסיבה להחרמת המממיר,להוכחה איזה שימוש לא חוקי היה בו-ונתקלתי באטימות ובמנטרה שחזרה על עצמה-"ליס מותר לבטל ולקחת ממיר מלקוח במידה ולא הוצג לטכנאי כאשר ביקש אותו,ללא הודעה מוקדמת וללא סיבות קונקרטיות חוץ מחשד לשימוש לא חוקי". לשאלתי מדוע ולשם מה נלקח הממיר למשך חודש ועכשיו הוא מוחזר אלי ללא כל בעיה נעניתי שהוחלט שאין צורך בבדיקה נוספת ושהנה, צ'ופרתי ואני מקבל את הממיר חזרה. החברה מתנערת מכל אחריות להודאה בטעות שנעשתה ודבקה בנהלים שלה שמאפשרים לה לקחת את מוצריה מהלקוח ללא כל הודעה מוקדמת,ללא התרעה וללא יזמה ורצון להסביר ללקוח את הסיבות לכך,מתוך נקודת הנחה שבגלל שיש הרבה לקוחות שמרמים ועושים שימוש לא חוקי,אז בוודאי שאם אתה חשוד בכך,אז וודאי שאתה גם כבר אשם. (לפי דבריה של תהילה בשיחתנו ב3.6-"אתה יודע כמה לקווחות מרמים אותנו?אז ודאי שאם יש לנו חשד,זכותנו להגן על התחת שלנו בכל דרך,ואנחנו לא חייבים ללקוח דבר במקרה כזה")
אני דורש לקבל פיצוי הולם מחברת יס על ההתנהגות הלא רציונלית והלא הוגנת,על האשמת השווא,,על חוסר היכולת להסביר את הסיבות ללקיחת הממיר, על הזמן והשיחות במהלך החודש וחצי האחרונים,ושוב, על אי הגעת הטכנאי בזמן שנקבע ולא בוטל באף שיחת טלפון, ואף אושרר ע"י נציג טלפוני ב22.4.
אגב,מחיפוש קצר באינטרנט-מצאתי תלונה קצת דומה לשלי(מ2006 אמנם),בנוגע להחשכת מכשירים ללא ידיעת הלקוח ובטענות סרק של שימוש לא חוקי ,ע"י אותו איציק-http://www.service-report.co.il/search_results.asp?reportId=7049
דוח 7049 באתר "דוח-שירות"
עלבון סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך ל yes מיום 7.6.09 בהמשך לפנייתו השלישית של מר זלסקי בנושא טענה לאי קבלת תשובה לפנייתו הקודמת באמצעותכם מיום ה-1.6.09 אבקש להשיב בנושא.



תגובתנו לפנייה הקודמת הועברה אליכם ביום ה-7.6.09, פניית הלקוח הנוכחית עוסקת בנושאים זהים.



להלן העתק תגובתנו מיום ה-7.6.09 אליכם:





" אני מודה לך על פנייתך ל yes מיום 1.6.09, בהמשך לפנייתו השנייה של מר אריה זלסקי בנושא טענה לאי הגעת טכנאי ודרישה לפיצוי אבקש להשיב בנושא.



תגובתנו האחרונה בנושא הועברה אליכם ביום ה-5.5.09, תשובתנו בנושא נותרה בעינה למרות פנייתו זו של מר זלסקי.



אחזור ואציין את שנכתב בתגובתנו הקודמת, נציגנו הטכני היה בדרכם אל ביתו של מר זלסקי ביום ה-22.4.09 וטרם הגעתו יצר עמו קשר טלפוני. בשיחה זו שאל מר זלסקי את נציגנו אם במקום הממיר שייאסף יותקן ממיר אחר וכאשר נציגנו ציין שלא ניתן יהיה להתקין כרגע ממיר חלופי ציין הלקוח שאם כך אינו מעוניין שנציגנו יגיע בכלל.



מידע זה נתקבל בבדיקה שערכנו מול נציגנו הטכני אשר היה אמור להגיע לבית הלקוח (ולא מנציגי שרות או קשרי לקוחות במוקדי השרת).



ממיר נאסף מהלקוח ביום ה-5.5.09 ובשיחה מול נציגתנו ביום ה-3.6.09 נערכה בדיקה באשר לאפשרות להתקנת ממיר חדש ונתקבל אישור לביצוע ההתקנה. מועד לביצוע השרות יתואם ע"י נציגינו מול הלקוח בהקדם. "



בהמשך תואם מול הלקוח שרות להוספת ממיר ביום ה-14.6.09.





נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.



חברת yes
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה