מענה לא מספק על תלונה קודמת |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום.
קיבלתי תשובה על תלונה קודמת שפירסמתי,ואני מודה על התשובה, אבל התשובה הייתה בשפה כ"כ פתלתלה...לא הבנתי אף מילה ובטח שלא את השורה התחתונה...מה שכן הבנתי הוא שלא ממש נתתם לי פתרון. אני לא צריכה התנצלות ע"כ שחזרתם אליי באיחור, אלו חדשות ישנות. כפי שכתבתי בתלונתי הקודמת, לא מתאים לי שמתאמים איתי איסוף ציוד לעוד חודש (!), כל ההתנהלות הנ"ל לא ברורה לי. מדובר ב20 שניות- להגיע ולקחת ארגז ותו לא. מדוע צריך לקבוע חודש מראש? מה גם שאני כבר לפני חודש הודעתי שהתאריך 4/6 לא מתאים לי, אז אפילו בתשובתכם אליי עדיין השארתם את התאריך ואף העמדתם אותי בפני עובדה וקבעתם טווח שעות. לא לענין. על אף כל זאת, התקשרו אליי היום (3/6) ,פעמיים, מ-יס לנסות ולתאם את האיסוף מחר והודעתי שזה לא מתאים (כפי שכזכור אמרתי לפני חודש!) ו"איימו" עליי ששוב זה ייקח חודש....כעת, אני מבקשת, שמי שעונה פה לתלונה שלי יתקשר אליי, ולא עוד מנהל זוטר שמדבר אליי בצורה מזלזלת ואנטיפטית (2 השיחות שנעשו אליי היום היו מתחת לכל ביקורת מבחינת יחס ללקוח) ואני מבקשת פתרון נורמלי שאינו "אנחנו מתנצלים". באמת... חברת יס, על כל הטכנאים שלה יכולה להשתדל ולהגיע לישוב ה"נידח" שבו אני גרה (ת"א..!) בשביל לאסוף את הממירים...ואני בטוחה שזה לא צריך לקחת כל פעם חודש. לא מתאימים לי העונשים החינוכיים הללו.
תודה ויום טוב.
|
נא ליצור עמי קשר טלפוני-וכפי שכבר ביקשתי, מנהל ב-כ-י-ר!ואשמח מאד שזה יהיה מי שעונה על התלונות הללו... |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|