פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב חשבון של בן אדם שנפטר נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנתיים סבתא שלי נפטרה. התקשרנו לחברת יס להודיע על כך וביקשנו כמובן לנתק אותהץ הם אמרו שהכל יהי בסדר. כבור בערך חודש אני רואה שלא ניתקו את סבתא , יתרה על כך הם חייבו את החשבון שלה עבור חודש שלא הייתה כבר בחיים. התקשרתי אליהם ואחראי משמרת(כל זה כמובן אחרי שהייתי ממתינה בטלפון בערך שעתיים, דיבורים עם הרבה נציגי שירות וכו') הבטיח לי שהכסף יוחזר לחשבון של אמא שלי. הכסף לא הוחזר כמובן. בעוד כשבוע מתקשרת לי עו''ד של "יס" ואומר לי ש"יס" הגישה תביעה נגד סבתא שלי (שכבר כחודשיים נפטרה)כי היא לא משלמת עבור השירות!
עד עכשיו הם מתקשרים אלינו ומציעים לסבתא לחזור ל"יס"!!!
הסיפור הזה הזעזע לא רק בגלל שאין שום סדר בחברה אלא בגלל שהם נגעו בדבר מאוד כואבת ועד עכשיו הם עושים את זה!
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי על עוגמת נפש פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
פניית הגברת לנצ'יצקי התקבלה ללא פרטים מזהים המאפשרים את איתור המנוי על שם סבתה המנוחה ברשומות מערכת חברה.



על מנת שנוכל לבצע בדיקה מעמיקה נודה על העברת פרטים מזהים לידינו (כמו: כתובת המנוי, מספרי טלפון, ת.ז.של בעל המנוי(



אציין כי בוצעו מס' ניסיונות לאתר את גברת לנצ'יצקי טלפונית אך ניסיונות אלו כשלו.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה