פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קבלת טופס של תשלום קנס ששולם נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש ימים התנתקתי מחברת יס
אחרי אכזבה ארוכה מהשירות והיחס שקיבלתי ,
למרות שאין ברשותי יכולת כלכלית לשלם את התשלום קנס,
בחרתי לשלם אחרי שעברתי סדנא של עצבים, בשביל להוציא 2 תשלומים.
עבור תשלום הקנס ,
אחרי סבב טלפונים ובזבוז זמן הוסכם לי בסוף רק 2 תשלומים שהתחננתי לשלם ב-3 תשלומים. פשוט רציתי כבר מהיחס המזלזל כ"כ להתנתק ולשלם את התשלום קנס בשביל לא להיות יותר לקוחה של חברת יס .
לקחו את הממירים מהבית שלי בתאריך 3.6.09 ותשלום קנס ירד כבר בויזה ,
ועדיין לא קיבלתי את החשבונית בדואר,
ביקשתי שישלחו לי בדוא"ל ,מסתבר שחברת יס עדיין לא מעודכנים בדוא"ל לשליחת עבור לקוחות , ופקס הם לא מוציאים את התשלום קנס- עד- התאריך 15 , שבעצם זה מופיעה להם כבר במערכת אבל להדפיס ולשלוח אי אפשר זה "מדיניות של החברה"
אני לא מבינה למה כ"כ קשה וצריך לעבור את הטרטור הזה בטלפונים?
אני רושמת -טרטור- כי הובטח לי מנציג שירות שאני יקבל את החשבונית של התשלום קנס
עד התאריך 7 לחודש.. והיום אנחנו ב10 .
והיום בבוקר דיברתי עם נציגת שירות לקוחות של חברת יס, והיא אמרה לי שאין בעיה והיא שולחת לי עכשיו בזאת הרגע ,את החשבונית בדוא"ל ,פתאום יש את האפשרות לשלוח, וחיכיתי כ20 דקות לשליחת הדואר אלקטרוני ושלא קיבלתי כלום בדואר אלקטרוני התקשרתי שוב ובזבזתי שוב זמן המתנה על הקו ועד שעלו הפרטים דיברתי עם נציגת שירות שוב , והיא טוענת שזה בכלל בלתי אפשרי להוציא עד התאריך ה15 ושלפני 20 דקות לפניי שדיברתי איתה נציגה אחרת אמרה לי שהיא שולחת לי דואר אלקטרוני ממש עכשיו.........וגם בשביל זה התקשרתי כדי לבדוק למה לא נישלח לי עדיין הדואר אלקטרוני. (אני עדיין מחכה .. שזה ישלח אולי יהיה איזה נס)
אני לא מבינה למה עושים כזה צחוק מלקוחה שהתנתקה- ושילמה -את התשלום של הקנס
המוגזם גם ככה..
אז למה?
במקום שאני יתנתק עם מחשבה חיובית על החברה אני ממש ממורמרת כבר מכול השיחות טלפון ובזבוז זמן , והשירות של הנציגים שכל אחד טוען ואומר דברים אחרים שזה כבר ממש יכול לטמטמם את השכל.
עוגמת נפש סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך מיום 11.6.09 בעניינו של מר ממיסטבלוב.



ביום 16.6.09 נערכה שיחה טלפונית עם הגב' חופית על ידי נציגת yes במהלכה הובעה התנצלתנו על הרושם שקיבלה מאיתנו בנושא השירות.



כמו כן ביום 11.6.09 נשלחו לכתובת המנוי העתקי החשבוניות של חיוב עלות הטבה לבקשתה.



בברכה

חברת yes
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה