פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
3 שעות עם נציג מכירה שלאחר סגירה וחתימה עימי חזר בו ! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום
חברת יס פנתה אליי תוך תירוץ שאחזור ואתחבר אליהם, אכן התאים וקבענו , כעבור מספר ימים הגיע נציג החברה קובי ישבנו ארוכות והחלטתי להתחבר חתמתי ונפרדנו לשלום , כעבור כחצי שעה קובי חוזר אליי ומבקש לחייב אותי ב 200 שח נוספים עקב טעות ! הסכמתי , למחרת שוב התקשרו מחברת יס אך הפעם אדם שהזדהה כמנהלו של קובי ואמר כי העסקה שעליה חתמתי אינה יכולה להתקיים ונפלה טעות ואם ארצה בכל זאת להתחבר עליי להוסיף סכום של 490 ש"ח ! הפעם היה לי קשה להסכים וביקשתי שיבדוק מה ניתן לעשות , הוא כמובן לא חזר אליי עוד וכעת יש לי טפסים חתומים ומאושרים של חברת יס הגדולה והמהוללת שמשקיעה עשרות אלפי דולרים בחודש על פרסום אבל על הלקוח הקטן למטה היא מצפצפת בענק .
לי זה חבל שמשרד התקשורת יושב בצד כשחקן ספסל
בזבוז זמן יקר כ 3 שעות עבודה סוג הנזק :
עמידה בהסכם החתום פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך שהתקבלה ביום 11.6.09 בעניינו של מר ניסן.



בהתאם לפנייתו של מר ניסן לפיה בוצעה מכירה ולא נאמר על כל החיובים מראש, ובהמשך לטענתו כי יש בידיו טפסים חתומים ומאושרים,



נשמח אם מר ניסן יעביר לנו בהקדם את הטפסים לפקס שנספרו 09-7616193 על מנת שנוכל לבדוק את הנושא .



בברכה ,



חברת yes
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה