פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניפנוף נושא התלונה:
חזום שרון שם/כינוי:
‏יום שני ‏08 ‏יוני ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום.
שוב תודה לאתר.
תשובה שלי מתלונה41409
סילוף הדברים של יס שוב גובל בחוסר אטימות ומקצועיות
הנציג היגיע נכון והכלים שלו היו באוטו ובמבט בלי כלים בדק.
יופי רואים אמר הנציג יש להחליף את הפלזמה במקום סאנסוי
לפנסוניק או סמסונג לשדרג את הפלזמה בת 4 חודשים זה רציני
אני שואל האם רואים טוב דרך הD V D סוף הדרך צלול הפלזמה
טובה או לא? תישפטו לבד לגביי הפיצוי אני מתקשר ליס ואני לא רוצה
זיכוי בסך 219 ש"ח.
אני מבקש לראות טוב זה בקשה גדולה ?
באמת חברת יס אין מלים הלקוחות לא פירים
ואני יספר כל דבר שהו שקר שלכם.ואני ידע לספר
גם דברים טובים.
אני לומד ומתפקד בשרות לקוחות (מנהל שרות לקוחות בענף הרכב)
תלמדו כלל בסיסי1. הלקוח לא תמיד צודק והוא הדין לקוח.
2.לקוח מרוצה מיצג אוכתם(שגריר טוב).
תחשבו מה אני מספר ואיך אני מפרסם אוכתם בדברים טובים או רעים?
ואני בטוח שיש לקוחות רבים כמוני.
אני מודיע לחברת יס אני לא ישבר והאמת זה הדרך הטובה ביותר.
ואתם בוחרים לשקר ולשקר שוב חברת יס זה לא מוסיף לשם שלכם.






עלבון סוג הנזק :
לראות טוב כמו שצריך פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך ל yes מיום 11.6.09, בהמשך לפנייתו השלישית של מר חזום בנושא תקלות צפייה ושרות טכני שלא סופק לשביעות רצונו אבקש להשיב ולהתייחס לנושא הנדון בפנייתו.



כפי שציינו בתגובתנו הקודמת לפנייתו ביום ה-8.6.09 ביקר בבית הלקוח טכנאי בכיר, נערכה בדיקה מקיפה ולא נמצאה כל תקלת צפייה אשר קשורה לציוד הקצה שלנו, לתשתית שלנו ולחיבורים.



בנוסף במסגרת פרויקט ייחודי של yes , להלן פרויקט "yes עד הבית" שמטרתו היא מפגש של מנהלים בכירים מהחברה עם לקוחות בשאיפה להיות קשובים וקרובים ללקוחותינו ולתת מענה הולם ללקוחות שפונים עקב תלונה כלשהי או חוויה שירותית לא נעימה, תואמה הגעת מנהל המחלקה הטכנית האחראי על כל אזור הדרום לביתו של הלקוח.



לצערי הלקוח ביקש להיפגש עם מנהל המחלקה הטכנית במקום עבודתו ולא בביתו ובכך נמנע מנציגנו להיות נוכח בביתו ולבדוק את טענותיו באשר לאיכות הצפייה. לאחר פגישה זו סוכם כי תתואם הגעת מנהל אזור טכני לבית הלקוח לבדיקה נוספת.



תאום זה יבוצע בימים הקרובים ואנו מקווים כי הנושא יטופל לשביעות רצון הלקוח.





בברכה,



חברת yes
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה