פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אכזבה, זלזול, עוגמת נפש עקב חוסר מקצועיות של חב' יס נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב, שמי רויטל והייתי מנוייה של חב' יס עד מרץ 2009. בתאריך 30/03/2009 שוחחתי עם נציגה בשם מיטל מהש"ל בטענה שאמצעי התשלום שלי נגנב ואני מעוניינת לסגור את כל חובי (מה שנשאר כיוון והתחייבות הסתיימה ב-20/02/2009).
בשיחה מול מיטל נמסר לי שאיני חייבת לחב' יס תשלום ויותר מזה, אני צריכה לקבל מהם זיכוי. וידאתי שוב ושוב את הנושא כיוון ועברתי לחב' אחרת ואיני מעוניינת בקצוות פתוחים, מיטל לקחה את ח-ן הבנק שלי ואמרה לי להסיר דאגה מליבי, אין לי חוב בכלל בחברה והזיכוי שצריך ליהיות ייכנס לי ישירות לחשבוני. ב- 28/04/2009 ראיתי שאכן זוכיתי בחשבוני ע"י חב' יס בגין 360 ש"ח, מבחינתי ראיתי את נושא חב' יס כסגור.ב-07/06/2009, לראשונה קיבלתי שיחה מחב' עו"ד שמטפלת בענייני חב' יס, בטענה שיש לי חוב לפני הוצלה"פ בסך 407 ש"ח, המורכב מ-260.55 ש"ח לחב' יס + 208.05 ש"ח הוצאות עו"ד ושכ"ט. בניסיון לברר איך הגעתי למצב הזה, במיוחד אחרי השיחות שלי מול החברה ,בהתאם לכך שלא נשלח אליי כל מכתב ו/או כל שיחת טלפון, בהתאם לזיכוי שקיבלתי ועם העובדה שעד היום איש לא שוחח איתי ולא קיבלתי שום מכתב, התברר כי הכתובת שהופיעה הייתה לא תקינה ושמבחינת חב' יס זה המצב. שביקשתי שיבדקו לעומק לא נעניתי בחיוב, לא איכפת להם מה אני טוענת ולא מעניין אותם שלא קיבלתי מכתב (בבדיקה הכתובת שהייתה אצלם לא הייתה בכלל מעודכנת) לא הקשיבו לדבריי שיצרתי קשר בכדי לשלם חוב ונדחיתי, לא רצו לבדוק את הנושא ולהאזין לשיחה מול הנציגה ששוחחתי עימה (שדרך אגב, יש לי הקלטה של השיחה בה נמסר אחד לאחד המידע שאין לי חוב). נמסר לנציגת עו"ד בשם רוית כי אני מוכנה לשלם את הקרן אך ממש לא כל תוספת בגין הוצאות משפטיות / שכ"ט כיוון ובפעם הראשונה נתקלתי בנושא היום ללא כל התראה מוקדמת. לתדהמתי לא רק שלא נותנים לי מידע ושרות אלא גם כשמסרתי שאני מוכנה לשלם את הקרן ללא החוב ונדחיתי בברכת יום טוב ונותקתי מהקו. מבחינתי יצרתי קשר עם החברה, נמסר לי מידע ופעלתי על פיו. בניסיון לשוחח עם מנהלת בש"ל בשם נטשה מ מכפ"ס טענה שטענותיי יוכלו להיבדק רק לאחר שתיק עו"ד יהיה סגור ולא יכלה לתת לי שום מידע איך בכלל הייתה להם החוצפה להעביר אותי לעו"ד. פשוט אכזבה מאוד גדולה ועוד אחרי שמול הנציגה ששוחחתי איתה, מיטל, שלחתי מכתב תודה ליס עם אימרה שאשמח בעתיד לחזור ליהיות לקוחה שלהם. לא רק שלא אחזור ליהיות לקוחה אלא אדאג לנתק את הוריי ואחיי ברגע הראשון שההתחייבות שלהם מול יס תיגמר. חוסר מקצועיות ושירותיות ובמיוחד גרימת עוגמת נפש ללקוחות שלא באשמתם זה דבר גרוע ביותר מבחינתי, במיוחד לחברה כמו חב' יס. מעולם לא קיבלתי יחס משפיל ומזלזל כזה, מעולם לא חזר לי שום דבר בחשבוני ואני נחשבת בכל חברה שאני נמצאת לקוחה מוערכת וחשובה. מיותר לציין, שסכום הופקד לח-ן העו"ד ב-11/06/2009 לאחר שעירבתי את העו"ד שלי שניסתה לברר מדוע באמת מחייבים אותי. הבנתי שאני מבזבזת זמן מיותר שאין לי (יכלתי ללכת עם זה עד הסוף לבית משפט אך אינני טיפוס חובבני וממש אין לי זמן פנוי להתעסק עם שטויות) ולכן דאגתי לסגור את הנושא, אך ממש לא בלב שלם ואני לעולם לא אשכח את חוויות השרות השלילית ביותר שעברתי עם חברה שחשבתי שמכבדת את עצמה אך התבדיתי. כצרכנית לעולם לא אחזור ליהיות לקוחת יס. מצפה לתגובה מחברת יס בהתאם לטענותיי הרבות. תודה רבה
השפלה וזלזול סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב , תגובה:
אני מודה לך על פנייתך מיום 14.6.2009 בעניינה של הגב' בן נחום פורטל.



בהתאם לרשומות מערכת החברה נמצא כי ביום 17.2.2009 התקבלה בקשתה של הגב' רויטל בן נחום לניתוק המנוי ב-yes עם תום תקופת המבצע ביום 21.2.2009.



ביום 19.3.2009 זוכה חשבון המנוי בגין חיובים חודשיים מיום 18.2.2009- מועד בקשת הניתוק וטרם סיום ההתחייבות. לפיכך במועד זה גם נרשם חיוב בחשבון המנוי בסך 360 ש"ח החזר ההטבות שניתנו לגב' בן נחום.



למרות האמור, ביום 5.4.2009 נרשם חיוב בחשבון המנוי בסך 84.82 ש"ח בגין חיובים חודשיים עד ליום 21.2.2009, מועד סיום המבצע.

כמו כן, ביום 20.4.2009 זוכה חשבון המנוי בסך 360 ש"ח בגין החזר עלות ההטבה. ביום 27.4.2009 הוחזר סכום זה לחשבונה בחברת האשראי.



ביום 6.4.2009 התקבלה הודעה על ביטול הרשאה לחיוב מכרטיס אשראי על שם הגב' בן נחום ובאופן חד צדדי וטרם ביצוע הליך גמר חשבון.



ביום 7.4.2009 הוחזר חיוב על סך 260.55 ש"ח שנשלח על ידינו לחיוב ליום 10.4.2009.



לפיכך, על הגב' בן נחום להתקשר בהקדם למשרדו של עו"ד מרקוביץ בטלפון 09-7658750 על מנת ולהסדיר עמו את נושא תשלום החוב הקיים וניתוק המנוי.



נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה