|
|
|
|
|
|
הטרדה |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אני מניחה שלא הבינו את תלונתי הקודמת מה-30 למאי
אני לא מנויה ולא רוצה
לכן לא ימצאו את הטלפון שלי
התלונה שלי היא שאני מבקשת שלא יתקשרו ויציעו לי לעבור אליהם.
|
|
|
|
|
|
|
|
Yes (יס) שירות לקוחות
, תגובה:
|
חברת YES |
שם ותפקיד: |
שלום רב, |
תגובה: |
הריני מאשרת את קבלת פנייתך מיום ה- 14.6.2009 ומודה לך על כך.
תחילה אבקש לציין כי yesנוקטת בכל האמצעים והמשאבים כדי שרמת השירות המוענקת ללקוחותיה תהיה איכותית וגבוהה ככל הניתן. על כן, אבקש להתנצל על אי הנעימות באם נגרמה לגב' סבן .
תוכן פנייתה הועבר לידיעת המנהלים האחראים על התחום המכירות, הנושא יטופל באופן אישי ע"י מנהליהם הישירים של נציגי המכירות באזור מגוריה של גב' סבן .
ברצוני לציין כי נציגי המכירות שלנו עובדים על פי דו"ח ממוחשב ממנו הם מקבלים את מספרי הטלפון של לקוחות שסיימו בעבר התקשרותם מול חברתנו או שפנו אלינו בבקשה להצטרפות, יוצרים עימם קשר על מנת לנסות ולעניין אותם בשירותינו. בהתאם לפנייתה יוסרו פרטיה של גב' סבן מרשומות אלו.
אשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
|
פתרון: |
|
|
|