פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשל לתלונה 41537 נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
נציגי פניות הציבור של יס ממשיכים להתעלם מהפנייה והתלונה העיקרית דרך האתר- אחזור שוב - נלקח ממיר מביתנו ע"י טכנאי יס,בהוראת איציק "מנהל אתרים" בטענת שימוש לא חוקי במכשיר.עד היום ובמשך חודש וחצי (כאמור ב3 הפניות האחרונות) לא ניתנה לנו סיבה או הוכחה מוצדקת אחת לשימוש הלא חוקי בזה לכאורה.היום ה14.6 הוחזר ממיר לביתנו לאחר שיחות רבות עם מחלקות שירות הלקוחות השונות.אחזור שוב על התלונה העיקרית:אשמת שווא בשימוש הלא חוקי,לקיחת הממיר ללא שום סיבה מוצדקת למשך חודש וחצי,ואי רצון של חברת יס להכיר בטעותה,או להסביר את עצמהףחברת יס גרמה לי לבזבז זמן יקר בנסיונות לבקש הסבר למעשיה,החרימה לי מכשיר ששילמתי עליו וגרמה לי עגמת נפש רבה בהאשמותיה ואטימותה לנושא.אבקש התייחסות נאותה לפנייה זו ולא חזרה על אותה תשובה מ3 ההודעות הקודמות.עניין הטכנאי שלא הגיע הוא פרט שולי בפנייתי ורק מוסיף לחיזוק טענתי על האטימות והבלבול ששורר בחברה.

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
תשובתנו בעניינו של מר זלסקי נשלחה אליכם מספר פעמים כאשר ניתנה התייחסות לכל אחת מטענותיו.

אין לנו אלא לחזור על האמור בתשובתנו הקודמת בעניינו.



משכך, אין לנו להוסיף על פנייתו זו.



בברכה

yes
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה