פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כספי על סך 330 ש"ח מבלי שצפינו בכבלים נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בסוף 2008 (28.12.08) פנינו אליכם בבקשה להקפיא את המנוי לאור מעבר דירה, כמובן שעל הקפאה זו נגבה תשלום של 30ש"ח לכל חודש.
מסתבר שתקופה זו תמה בסוף אפריל (28.04.09) והחל ממאי חויבנו בתשלום מלא כאשר עדיין לא עברנו לדירה ולא צפינו בכבלים (הממירים כלל לא היו ברשותינו היות וכל הציוד שלנו אוחסן במחסנים).
ב- 4 ביוני יצרנו קשר עמכם על מנת לחדש את המנוי היות והתקבל טופס 4 ועברנו לדירה החדשה אך אז התברר שגביתם מאיתנו את התשלום שלא בידיעתינו , כמו כן, לא התקבלו חשבוניות על תקופת ההקפאה ולא על התשלום לאחר תום ההשהייה.
כיצד ייתכן ששילנו מעל 300 ש"ח על שרות שלא קיבלנו ולא השתמשנו???
זה הרי לא הגיוני.
זה פשוט גנבה לאור יום.
יש ברשותי את כל האישורים שלא גרנו בדירה ולא השתמשנו בממירים.

ברצוני לציין את האכזבה הגדולה שלי מכם לאחר ששנים אני לקוחה שלכם.
העדפתם לאבד לקוח לתמיד מאשר להחזיר את הכסף.
זה לא שרות לקוחות.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי של התשלום החל מ 28.04.09 . פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב , תגובה:
קיבלנו בתודה את פנייתך מיום 17.6.09 .



yes נוקטת בכל האמצעים והמשאבים כדי שרמת השירות המוענקת ללקוחותיה תהיה איכותית וגבוהה ככל הניתן ובהתאם לכך נבדקה פנייתך .

yes מעניקה ללקוחותיה את האפשרות לבצע הפסקת שירותי תוכן זמנית, למשך 30 עד 90 ימים, בשנה קלנדרית, בכפוף להסכם ההתקשרות, וזאת מתוך הבנה והתחשבות בצרכים השונים והמשתנים של לקוחות החברה. זאת על ידי פנייה לנציגי החברה במוקדי השירות וחתימה על טופס בקשה לביצוע ההקפאה על ידי הלקוח.

בהתאם למדיניות החברה לעניין הפסקה זמנית בקבלת שירותי התוכן ("הקפאה"), ההקפאה אינה חלה על התשלומים בעבור הציוד אשר ברשותך וזאת מאחר שציוד הקצה אותו מספקת החברה ללקוחותיה, למטרת צפייה בשירותי התוכן שלה, הינו ציוד יקר ערך. בנוסף הוסבר בטופס על עליית ערוצים אוטומטית בסיום ההקפאה. האחריות על הודעת ניתוק היא אחריות הלקוח מכיון של- yes אין את היכולת לדעת אם הלקוח צופה או לא.



ביום 22.12.088 התקבל במשרדנו טופס בקשה לביצוע הקפאה לתקופה 28.12.08 עד 28.4.09.



למרות האמור לעיל הוצע למשפ' מטסרו חודש ללא עלות כנגד המשך התקשרות ונעננו בסירוב ולכן חויב חשבונם על ידינו בסיום ההקפאה.



לאור בקשתם של משפ' מטסרו לניתוק המנוי תואם מועד לאיסוף ציוד הקצה ליום 5.7.09. לאחר החזרת ציוד הקצה ינותק המנוי על שמך ויערך הליך גמר חשבון בהתאם למועד בקשתך לניתוק המנוי, 5.2.2009.



אני מאחלת למשפ' מטסרו הצלחה בדרככם החדשה ואשמח לעמוד לשירותך בכל עת.



בברכה ,



חברת yes

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה